فلوکی اینو نیمی از توکن های FLOKI را می سوزاند

خانهاخبارفلوکی اینو نیمی...

آنچه می‌خوانید...

جامعه کاربران فلوکی اینو به تازگی پیشنهاد حاکمیتی را تصویب کرده که طی آن، 4.2 تریلیون واحد از توکن‌های FLOKI در پل میان‌زنجیره‌ای خود سوزانده شده و کارمزد تراکنش‌ها نیز کاهش خواهد یافت. توکن سوزی، راهی برای کاهش عرضه است و به دنبال آن، تا زمانی که سطح تقاضا ثابت بماند، ارزش توکن‌ها بیشتر خواهد شد.

به گزارش کوین دسک، پیشنهاد حاکمیتی توکن سوزی فلوکی اینو موافقت 99.97% از جامعه این ارز دیجیتال را به دست آورد و به دنبال آن، 4.2 تریلیون واحد از توکن‌های FLOKI با ارزشی بالغ بر 100 میلیون دلار در تاریخ 9 فوریه (20 بهمن ساعت 23:30 به وقت تهران) سوزانده خواهد شد. علاوه بر این، مالیاتی که به عنوان کارمزد بر تراکنش‌های فلوکی تعلق می‌گرفت نیز در تاریخ 14 بهمن، به 0.3% از ارزش تراکنش‌ها کاهش خواهد یافت.

- Advertisement -

توسعه‌دهندگان فلوکی اینو مدعی هستند توکن سوزی در پل میان زنجیره‌ای مذکور به دلیل خطرات مرتبط با این پل‌ها انجام خواهد شد. شایان ذکر است تنها در سال گذشته بیش از 2 میلیارد دلار طی حملات هکری به این دسته از پل‌ها به سرقت رفته است.

در پیشنهاد حاکمیتی فلوکی اینو آمده است:

آسیب‌پذیری‌ها و داده‌های منتشر شده نشان می‌دهند پل‌های میان‌زنجیره‌ای به چه میزان خطرناک هستند؛ به خصوص اگر مقدار قابل توجهی از عرضه توکن‌ها را در اختیار داشته باشند.

به گفته توسعه‌دهندگان این پروژه میم کوین، از آنجایی که در حال حاضر 55.7% از عرضه در گردش توکن FLOKI در این پل نگهداری می‌شود، در صورت حمله هکری، نتایج فاجعه‌باری در انتظار این پروژه خواهد بود.

میم کوین فلوکی اینو در ابتدا با عرضه کلی 10 تریلیون واحد در شبکه اتریوم عرضه شد. با این حال، در سال 2021 با درخواست زیاد جامعه کاربرانش، به شبکه بی‌ان‌بی چین نیز گسترش یافت. به منظور فعالیت در شبکه بی‌ان‌بی چین، توسعه‌دهندگان قرارداد هوشمند دیگری در این زنجیره با مجموع عرضه 10 تریلیون واحد توکن FLOKI راه‌اندازی کردند. با این حال، برای اطمینان از اینکه مجموع عرضه در گردش FLOKI در هر زمان معینی به هیچ عنوان از حد معین فراتر نرود، یک پل میان زنجیره‌ای راه‌اندازی کردند که به کاربران این امکان را می‌داد تا هر زمان، توکن‌های خود را بین اتریوم و BNB منتقل نمایند.

از آن زمان، اکثر هولدرهای فلوکی اینو توکن خود را در شبکه اتریوم قفل کرده و معادل آنها را به شبکه بی‌ان‌بی چین منتقل کردند. در پیشنهاد حاکمیتی مذکور آمده است:

در نتیجه اتفاقاتی که رخ داده است، در حالی اکه اکثر عرضه هنوز در شبکه اتریوم وجود دارد، تعادلی به وجود آمده که عدم وجود پل میان‌زنجیره‌ای دیگر ثبات پروژه را تهدید نمی‌کند.

به دنبال انتشار خبر توکن سوزی فلوکی اینو، قیمت این میم کوین در طول هفته گذشته حدود 180% افزایش یافت و اکنون در حوالی 0.000022 دلار معامله می‌شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان