صرافی BingX؛ یک صرافی برای همه!

خانهویدئوهاآموزشیصرافی BingX؛ یک...

آنچه می‌خوانید...

حالا که معاملات دیجیتال در حال افزایش است و هر روز صرافی‌های جدیدی وارد دنیای رمزارزها می‌شوند؛ انتخاب صرافی مناسب به کار سختی بدل شده است. در واقع کاربران باید با بررسی ویژگی‌های یک پلتفرم مانند جفت ارزهای معاملاتی، امنیت، پشتیبانی و کارمزدهای اضافی صرافی مناسب خود را انتخاب کنند. صرافی BingX به عنوان یکی از صرافی‌هایی که به صورت گسترده در آسیا استفاده می‌شوند، می‌تواند انتخاب خوبی برای کاربران باشد.

صرافی BingX یکی از آن صرافی‌هایی است که کاربران ایرانی می‌توانند روی آن حساب باز کنند. این صرافی در سال 2021 جایزه بهترین صرافی را از TradingView دریافت کرد. BingX سال 2018 تاسیس شده و از آن زمان تا به این لحظه در بیشتر از 100 کشور دنیا فعالیت می‌کند. با توجه به اطلاعاتی که در وبسایت این شرکت وجود دارد، هدف نهایی این صرافی ایجاد پلتفرمی مردمی برای معامله است. بینگ ایکس به تجارت جمعی توجه زیادی دارد؛ به همین دلیل مهم‎‌ترین ویژگی‌های آن در همین بخش کپی تریدینگ نمایان می‌شود. در این مقاله همراه فکت کوینز باشید تا BingX را به صورت کامل بررسی کنیم.

- Advertisement -

صرافی BingX برای چه افرادی مناسب است؟

همه کاربران می‌توانند از BingX استفاده کنند و از کار با آن لذت ببرند. با این حال بینگ ایکس بهشت کاربران تازه کار و معامله‌گرانی است که به کپی ترید علاقه دارند. امکانات کپی ترید این صرافی، Copy Trade را تخصصی‌تر می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد به صورت کامل روی معاملات خود کنترل داشته باشند. البته این به معنای ضعف این صرافی در بخش‌های دیگر نیست. تمامی بخش‌های BingX به شکلی کاربر پسند طراحی شده‌اند.

ثبت نام در صرافی BingX

ثبت نام در صرافی BingX

ثبت نام در BingX کار سختی نیست و می‌توانید خیلی راحت در این صرافی ثبت نام کنید. کافی است سه مرحله ساده ثبت نام را دنبال کنید. البته قرار نیست در این مقاله به صورت دقیق این مراحل را بررسی کنیم چرا که قبلا تمامی مراحل ثبت نام این صرافی را با جزئیات کامل در این مقاله توضیح داده‌ایم. خیالتان راحت! دوستان بی‌حوصله را فراموش نکرده‌ایم… دوستانی که علاقه‌ای به مطالعه مقاله ثبت نام ندارند می‌توانند از ویدیو زیر برای یادگیری ثبت نام BingX استفاده کنند.

ویدیو یوتیوب صرافی BingX

ویژگی‌های جذاب صرافی BingX

یکی از دلایل اصلی محبوبیت BingX، ویژگی‌هایی است که این صرافی در اختیار شما می‌گذارد. معامله قرارداد دائمی (perpetual contract) و دسترسی به مارجین کراس و ایزوله (isolated and cross margin) از مهم‌ترین ویژگی‌های BingX است. دست شما در بخش مشتقات این صرافی نیز کاملا باز است! این بخش تمام دارایی‌های دیجیتال، فارکس، شاخص‌های جهانی و کالاها را پوشش می‌دهد. در ادامه به سراغ مهم‌ترین ویژگی‌های صرافی BingX خواهیم رفت.

ویژگی‌های جذاب

راهنمای مبتدیان

احتمالا بخش راهنما در سایت‌های مختلف را دیده‌ باشید؛ راهنمای مبتدیان صرافی بینگ ایکس چیزی شبیه به همان بخش راهنما است با این تفاوت که به صورت اختصاصی برای تازه واردها تهیه شده است. کاربرانی که به تازگی وارد این صرافی شده‌اند می‌توانند با استفاده از این بخش پاسخ بسیاری از سوالات خود را پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: راه اندازی معاملات سیگنال در صرافی BingX پیشرو در نوآوری ارزهای دیجیتال

مرکز کمک‌رسانی

علاوه بر بخش راهنما به مرکز کمک رسانی نیز دسترسی خواهید داشت. در این بخش می‌توانید سوال خود را بپرسید تا به سمت جواب آن هدایت شوید. سوالات مربوط به تغییر رمز عبور تا بررسی مناطق تحت پوشش همگی در این بخش لیست شده‌اند. قبل از تماس با بخش پشتیبانی مشتریان BingX می‌توانید در این بخش به دنبال سوالات خود بگردید.

سیستم تایید BingX

شاید در نگاه اول اهمیت این ویژگی را متوجه نشوید اما همین ویژگی ساده بسیاری از کاربران از دام کلاهبرداران بیرون کشیده است. BingX Verify به شما امکان می‌دهد نام دامنه، شناسه تلگرام یا آدرس ایمیل را بررسی کنید تا متوجه شوید این آدرس متعلق به نماینده معتبر صرافی BingX است یا خیر. همین باعث می‌شود تا اطلاعات خود را در اختیار افراد فرصت طلب نگذارید.

بیشتر بخوانید: اسپات صرافی BingX؛ از بررسی تا آموزش

مزایای استفاده از صرافی BingX

مزایای استفاده از BingX

حالا که ویژگی‌های اختصاصی صرافی BingX را می‌شناسیم، می‎‌توانیم به سراغ مزایای استفاده از این صرافی برویم. در ادامه به سراغ لیستی از مزایای BingX می‌رویم و هر کدام را بررسی می‌کنیم.

معامله اسپات

اگر با دنیای ترید آشنا باشید می‌دانید که معاملات اسپات عضوی جدایی ناپذیر از صرافی‌ها هستند. با استفاده از این بخش می‌توانید در عرض چند دقیقه دارایی‌های دیجیتال خود را معامله کنید. بخش معاملات اسپات از طریق مرورگر و نرم افزار BingX قابل استفاده است. در این بخش می‌توانید قیمت‌های لحظه‌ای ارزهای دیجیتال مختلف را بررسی کنید و سفارش خرید یا فروش ثبت کنید.

تبدیل

بخش تبدیل ساده‌ترین بخش برای تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر است. در حال حاضر این بخش برای ETH، BTC و USDC در دسترس کاربران قراردارد. این ویژگی وقتی به کار شما می‌آید که زمان کمی برای فروش دارایی‌تان و تبدیلش به ارز دیجیتال دیگری داشته باشید.

معاملات فیوچرز استاندارد و دائمی

همانطور که گفتیم، صرافی BingX گزینه‌های مختلفی برای معامله مشتقات در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. با توجه به گفته‌های بینگ ایکس در رابطه با معاملات فیوچرز، انجام معاملات آتی دائمی مناسب افرادی است که تجربه بیشتری در بازار دارند. معامات آتی استاندارد نیز برای افرادی مناسب‌اند که به تازگی کار خود را در بازار آغاز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:حمایت مالی BingX از کاربران زیان دیده FTX پس از ورشکستگی

معاملات گرید (Grid Trading)

معاملات گرید یکی از ویژگی‌های جدید BingX محسوب می‌شوند. این ربات 24/7 هر سودی کسب شود را جمع آوری می‌کند. در حال حاضر 90000 کاربر از این پلتفرم استفاده می‌کنند؛ ویژگی منحصر به فرد این این پلتفرم این است که کاربران آن می‌توانند یک شبکه اجتماعی برای معاملات اسپات یا آتی ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید:تفاوت معاملات مارجین (Margin) و فیوچرز (Futures) در چیست؟

کپی ترید (Copy trade)

کپی ترید بهترین انتخاب کاربران تازه وارد و افرادی است که برای تحلیل صفر تا صد بازار وقت کافی ندارند. معامله‌گران انواع مختلفی دارند که بسته به نیازتان می‌توانید یکی از آنها را برای کپی انتخاب کنید. بعضی از معامله‌گران سود بسیار زیادی کسب کرده‌اند و برخی دیگر محافظه کارانه عمل می‌کنند. مورد دیگر اینکه اگر قدرت تحلیل بالایی دارید می‌توانید به عنوان به الگوی برای کپی‌برداری دیگر کاربرا نیز تبدیل شوید.

جایزه برای تازه واردها

صرافی BingX برای کاربران تازه وارد خود جوایزی نیز در نظر گرفته است. در حال حاضر این صرافی 60 دلار به شما می‌دهد که می‌توانید در خود صرافی از آن استفاده کنید. سودی که از این 60 دلار کسب می‌کنید قابل برداشت است. جوایز دیگری نیز وجود دارند که به صورت فصلی تغییر می‌کنند.

وجود حالت دمو

وجود حالت دمو دیگر مزیتی است که BingX دارد. در این حالت 100,000 VSD دریافت می‌کنید. این توکن‌ها دلار مجازی هستند و به شما اجازه می‌دهند در حالت دمو فعالیت کنید تا کار با این صرافی و به طور کلی ترید را یاد بگیرید.

امنیت صرافی BingX

امنیت صرافی

با توجه به اسناد و مدارکی که BingX ارائه می‌دهد، می‌توان امنیت آن را تایید کرد. BingX در جمهوری استونی به عنوان یک پلتفرم تجاری ثبت شده است. به علاوه، این صرافی تحت نظارت AUSTRAC و MSB یا Money Services مجوز کسب و کار خود را دریافت کرده است. با همه اینها باید به این نکته توجه داشته باشید که قبل از هر فعالیتی باید خودتان هم امنیت صرافی را بررسی کنید.

کلام آخر؛ صرافی BingX

در این مقاله به سراغ یکی از بهترین صرافی‌های شرق آسیا یعنی صرافی BingX رفتیم تا به مزایا، معایب و ویژگی‌های منحصر به فرد آن آشنا شویم. امیدواریم با معرفی این صرافی اندکی از نگرانی شما بابت بسته شدن حساب‌هایتان در دیگر صرافی‌ها کم کنیم. حالا نوبت شما است! اگر تجربه کار با BingX را دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های پایین مقاله با ما و دیگر دنبال کنندگان فکت‌کوینز به اشتراک بگذارید و اگر قصد ثبت نام در آن را دارید از این لینک اقدام کنید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان