پلتفرم NFT آمازون به زودی راه اندازی خواهد شد

خانهاخبارپلتفرم NFT آمازون...

آنچه می‌خوانید...

این شرکت غول آمریکایی در حال آماده شدن برای راه اندازی پلتفرم NFT آمازون در وب سایت خود است. در زمان عرضه‌ی این پلتفرم، حدود پانزده مجموعه NFT در دسترس قرار خواهد گرفت.

شمارش معکوس برای راه اندازی پلتفرم NFT آمازون آغاز شده است. پس از ماه‌ها توسعه، رهبر جهانی تجارت الکترونیک یعنی آمازون، پلتفرم NFT خود را راه ‌اندازی خواهد کرد. طبق اطلاعات رسیده به دست فکت کوینز، این راه اندازی در تاریخ 24 آوریل اتفاق خواهد افتاد.

- Advertisement -

پلتفرم NFT آمازون در وب سایت این غول آمریکایی از طریق برگه “Amazon Digital Marketplace” در دسترس خواهد بود. این برگه ابتدا فقط در ایالات متحده به کاربران نمایش داده خوهد شد. این پلتفرم به تدریج در دسترس افرای سایر نقاط جهان از جمله اروپا باز قرار خواهد گرفت.

راه اندازی پلتفرم NFT آمازون در هفته‌های اخیر دو بار به دلیل سقوط صرافی FTX به تعویق افتاد. اکنون به نظر می‌رسد که بالاخره این اتفاق در 24 آوریل به وقوع خواهد پیوست.

پلتفرم NFT آمازون به زودی راه اندازی خواهد شد

چگونه از پلتفرم NFT آمازون استفاده کنیم؟

پیش از هرچیز، در جریان باشید که NFT ها فقط با استفاده از حساب آمازون و با کارت اعتباری خریداری می‌شوند.

مزیت این سیستم این است که استفاده از آن برای مشتریانی که نمی‌خواهند از کیف پول ارز دیجیتال خود مانند متامسک (Metamask) استفاده کنند، ساده‌تر است. حتی اگر NFT های فروخته شده در آمازون به خوبی روی یک بلاک چین ثبت شده باشند، باز هم آمازون راه ساده‌تر را برای کاربرانش انتخاب کرد.

یکی از مسئولان این پروژه در این مورد اینطور عنوان کرد:

«انتخاب آمازون، یک بلاک چین خصوصی بود که با ماشین مجازی اتریوم سازگار نبود. برای توسعه ‌دهندگانی که می‌خواهند NFT ‌های خود را در بلاک چین آمازون در دسترس قرار دهند، استفاده از پل (بریج)، یعنی ابزاری که اجازه می‌دهد یک دارایی در پروتکل دیگری نیز ارائه شود، الزامی است.»

حدود 15 مجموعه NFT قرار است به عنوان بخشی از رویداد راه اندازی این پلتفرم برای فروش گذاشته شود. همچنین خرید NFT های مرتبط یا غیر مرتبط با اشیاء فیزیکی امکان پذیر خواهد بود.

با این پروژه، گروه جف بزوس که قبلاً با پروتکل‌های مختلف از طریق سرور ابری خود (آمازون وب سرویس‌ها) کار می‌کرد، گامی دیگر به سمت دنیای Web3 برمی‌دارد. با این حساب آمازون به دیگر غول‎‌های فناوری مانند متا (فیس بوک سابق) و گوگل می‌پیوندد.

گروه مارک زاکربرگ یکی از فعال‌ترین گروه‌ها در این بخش است. اینستاگرام چند ماهی است که به کاربران منتخب (به جای اینفلوئنسرها و سلبریتی‌ها) اجازه می‌دهد تا NFT های خود را در این پلتفرم نمایش دهند و بفروشند. این سرویس در حال حاضر فقط در ایالات متحده در دسترس است.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان