جزئیات به روزرسانی مرج اتریوم در شبکه آزمایشی گئورلی منتشر شد؛رشد 14 درصدی ETH

خانهاخبارجزئیات به روزرسانی...

آنچه می‌خوانید...

صبح امروز، تیم بیکو، توسعه دهنده ارشد شبکه اتریوم خبر از آخرین جزئیات قبل از آخرین فاز آزمایشی به روزرسانی مرج داد.آخرین شبکه آزمایشی اتریوم که شاهد مرج خواهد بود شبکه گوئرلی (Goerli) است که بیشترین شباهت را به شبکه اصلی اتریوم دارد.

نسخه زنجیره بیکن شبکه گوئرلی، پراتر (Prater) نام دارد و قرار است در تاریخ 6 تا 12 اوت شاهد انتقال به اثبات سهام باشد. قبل از این اتفاق نیاز است که ابتدا در تاریخ 4 اوت، به روزرسانی دیگری با نام بیاتریکس در گوئرلی صورت گیرد تا زنجیره پراتر را آماده کند.

توییت تیم بیکو

آمادگی نهایی اتریوم

بیانیه رسمی اتریوم حاکی از آن است که پس از چندین فورک سایه، شبکه های توسعه دهنده و مرج های بسیار درشبکه های آزمایشی تنها یک شبکه آزمایشی دیگر قبل از راه اندازی به روزرسانی باقی مانده است. علاوه بر آن، در این بیانیه آمده است که اجرا کنندگان نودها باید لایه اجماع و اجرایی کلاینت های خود را به روزرسانی کنند. در این میان هولدرها و استیک کنندگان اتریوم نیازی نیست که اقدامی انجام دهند.

تغییرات صورت گرفته در شبکه تنها اجرا کنندگان نودها و مشارکت کنندگان در شبکه های آزمایشی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. گفتنی است که به روزرسانی مرج در شبکه اصلی قرار است که در تاریخ 19 سپتامبر راه اندازی شود. با این حال ممکن است در صورت ایجاد مشکلاتی در شبکه گوئرلی باز هم شاهد به تاخیر افتادن مرج باشیم.

اوایل این ماه، نهمین فورک سایه راه اندازی شد تا قابلیت بیشترین ارزش قابل استخراج (MEV) را مورد آزمایش قرار دهد. گفتنی است که مرج بزرگ ترین به روزرسانی اتریوم از 7 سال پیش تاکنون در نظر گرفته شده است. با این حال، انتقال به اثلات سهام قرار بود چند سال پیش صورت گیرد اما با تاخیرهای زیاد خود کاربران و سرمایه گذاران را کلافه کرد.

مطلب مفید: بهترین اندیکاتور تریدینگ ویو (tradingview) در سال (۲۰۲۲)

در زمان نگارش این مطلب، حدود 3.1 میلیون اتریوم استیک شده در زنجیره بیکن قرار دارد که نشان دهنده 10.7 % از موجودی کل است و ارزشی معادل 21.5 میلیارد دلار دارد. استیک کنندگان در این شبکه نیز در حال حاضر از نرخ سود 4.6 درصدی بهره مند هستند اما تا چندین ماه پس از مرج قادر به برداشت نخواهند بود.

رشد 14 درصدی قیمت ETH

قیمت اتریوم با رشد تقریبا 15 درصدی خود در ساعات معاملاتی آسیا، یعنی صبح امروز به محدوده قیمتی 1667 دلاری رسید. این اتفاق در حالی رخ داده است که با افزایش نرخ بهره بسیاری انتظار کاهش قیمت را داشتند اما به نظر بازار کریپتو این بار بی توجه به اتفاقات رخ داده مسیر خود را طی می‌کند. در دو هفته اخیر قیمت اتریوم رشد بسیار خوب 47 درصدی را داشته اما همچنان با اوج قیمتی خود فاصله ای 66 درصدی دارد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان