کاربران می‌توانند آدرس های اتریوم را در گوگل جستجو کنند

خانهاخبارکاربران می‌توانند آدرس...

آنچه می‌خوانید...

قابلیت جدید گوگل به برخی از آدرس های کیف پول های شبکه اتریوم اجازه می‌دهد تا مستقیما و از طریق موتور جستجوی گوگل دارایی های اتریومی خود را رصد کنند. چنین قابلیتی باعث صرفه جویی در زمان و نیاز نداشتن به اتراسکن می‌شود. این قابلیت جدید اولین بار روز گذشته توسط هان هوا، مدیر سرمایه گذاری این شرکت و در قالب یک پست توییتری برای عموم معرفی شد.

توییت هان هوا

در همین حین اما، تلاش برای جستجوی آدرس های بیت کوین در موتور گوگل هیچ نتیجه ای ندارد و همین موضوع باعث واکنش برخی از اعضای جامعه مانند استفن کول، یکی از مدیران شرکت Angel Investor شد. وی در رابطه با نبودن آدرس های بیت کوین در این قابلیت اشاره داشت که آِیا گوگل درمورد بیت کوین چیزی می‌داند؟

در رابطه با آدرس های اتریوم نیز، رسانه کوین تلگراف آدرس های مختلفی از این شبکه را امتحان کرد که هیچکدام نتیجه ای نداشت، در نتیجه می‌توان عنوان کرد که در حال حاضر این قابلیت بسیار محدود و در مراحل ابتدایی خود قرار دارد و با گذر زمان باید منتظر بهبود و کامل تر شدن آن باشیم.

علیرغم این کمبودها، تلاش های اخیر گوگل نشان می‌دهد که این شرکت نقش مهمی را در تعامل میان کاربران اینترنت با دنیای بلاک چین و خدمات دنیای وب 3 ایفا می‌کند. این قابلیت جدید در حالی راه اندازی شده که روز گذشته علاوه بر آن، گوگل از همکاری با صرافی بزرگ کوین بیس خبر داد. در پی این همکاری، غول حوزه تکنولوژی به مشتریان اجازه می‌دهد هزینه خدمات ابری را با رمز ارز پرداخت کنند. انتظار می‌رود این قابلیت در اوایل سال 2023 راه اندازی شود.

مطلب مفید: آموزش استیک اتم (Stake ATOM) در کیف پول اتمیک

گفتنی است که گوگل در کنار این مسائل، هنگام هیجانات پیرامون به روزرسانی مرج اتریوم نیز در کنار کاربران علاقه مند به این حوزه بود و با ایجاد شمارنده معکوسی زمان باقی مانده تا این به روزرسانی را نشان می‌داد. مارکوس تیلین، مدیر سرمایه گذاری شرکت ماتریکس پورت در مصاحبه با کوین تلگراف اشاره داشت که نباید از تلاش های گوگل در این حوزه شگفت زده شد چرا که شرکت ها و بانک های تجاری زیادی در حال فعالیت در این حوزه هستند. وی افزود:

«این زمستان ارزهای دیجیتال به وضوح با قبلی ها متفاوت است چرا که شرکت‌های با سابقه همچنان به استقرار ترازنامه خود برای سرمایه‌گذاری در کریپتو ادامه می‌دهند و حتی ممکن است از شرکت‌های فعلی پیشی بگیرند.»

در حالی که بسیاری از جمله تیلین از تلاش های گوگل در این حوزه استقبال می‌کنند، وی معتقد است که احتمالا افزایش گسترده پذیرش وب 3 در جهان زمانی رخ خواهد داد که بتوان از آیفون به عنوان کیف پول رمز ارزی استفاده کرد. وی اشاره داشت که اگر این اتفاق رخ دهد، در یک چشم به هم زدن شاهد رشد گسترده این حوزه خواهیم بود.

واکنش جامعه به ویژگی گوگل

ویتوریو ریوابلا، مدیر توسعه در پلتفرم آلکمی در یک پست توییتری اشاره داشت که خبر آدرس های اتریوم در موتور جستجوی گوگل تاثیری صعودی بر بازار دارد. در همین حین اما ویرایشگر سابق شرکت Web3ArtBlog.NFT از این خبر هیجان زده نشد و گفت که گوگل اطلاعات و داده های بلاک چینی کاربران را به تبلیغ کنندگان می‌فروشد و با کیف پول هایمان، ما را هدف می‌گیرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان