top banner adv

آرتور هیز: زمان خرید در بازار ارزهای دیجیتال فرا رسیده است

آرتور هیز: زمان خرید در بازار ارزهای دیجیتال فرا رسیده است
0
بازدید : 9580

قیمت بیت کوین و اتریوم هفته گذشته و پس از آن که به اوج های ماهانه خود رسیدند، با سقوط سنگینی همراه شدند تا شاهد کاهش 150 میلیارد دلاری ارزش بازار کریپتو باشیم. همانطور که انتظار می‌رفت در پی این حرکت شاخص ترس و طمع نیز دوباره وارد ناحیه ترس شده است. با این حال، آرتور هیز (Arthur Hayes)، هم‌بنیانگذار صرافی بیتمکس معتقد است که این حرکت نزولی می‌تواند فرصت مناسبی برای انباشت دارایی ها باشد.

زمان خرید فرا رسیده است

آرتور هیز به تازگی و در یک پست توییتری از 300 هزار دنبال کننده اش پرسید که آیا یک استراتژی کوتاه مدت و یا بلند مدت در رابطه با سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال دارند یا خیر. در ادامه افزود که اگر برای کوتاه مدت در این بازار هستند، شرایط اصلا به نفعشان نیست. در این استراتژی اگر اوضاع به نفع سرمایه گذار نباشد به معنای بینش و تحلیل اشتباه وی از بازار بوده و در چنین مواقعی تنها گزینه های سرمایه گذار، جبران زیان ها، هیچ کاری نکردن و یا خرید بیشتر است.

وی معتقد است فقط کسانی که ایده سرمایه گذاری شان تغییر اساسی کرده باید بازار را ترک کنند. وی با ارائه مثالی در رابطه با اتریوم و به روزرسانی مرج آن گفت که اگر این رویداد مورد انتظار به هر دلیلی لغو شود، وی درباره موقعیت معاملاتی خود نگران خواهد شد.

باید توجه داشت که چنین چیزی تنها مثالی از سمت آرتور هیز بوده و مرج قرار است در هفته های آتی و در ماه سپتامبر، مطابق برنامه ریزی راه اندازی شود. مدیرعامل سابق بیتمکس یکی از حامیان اتریوم است و در پست توییتری خود نیز گفت که شاید زمان خرید فرا رسیده باشد.

مطلب مفید: سخت کردن کمّی (Quantitative Tightening) چیست و چه تاثیری بر بازار دارد؟

توییت آرتور هیز

مرج باعث رشد اتریوم خواهد شد

بیشتر بخوانید : صرافی کوین بیس پشتیبانی از شبکه لایتنینگ را به پلتفرم خود اضافه می‌کند

آرتور هیز یکی از افرادی است که به شدت دیدگاهی صعودی درباره مرج اتریوم دارد. در یک پست وبلاگی، وی گفت که از نظرش مرج می‌تواند به یک رویداد خرید با شایعه و فروش با اخبار تبدیل شود و پس از تکمیلش شاهد کاهش قیمت اتریوم نیز باشیم اما در مجموع و بلند مدت، مرج اتفاق خوبی برای سرمایه گذاران اتریوم خواهد بود.

بیشتر بخوانید : کیف پول رابین‌هود راه‌اندازی شد؛ رقیب جدید متامسک چه ویژگی‌هایی دارد؟

وی مرج را با هاوینگ بیت کوین مقایسه کرد و گفت که اتریوم نیز می‌تواند در پی این به روزرسانی با رشد قیمتی خوبی مانند بیت کوین در گذشته همراه شود. وی در ادامه افزود:

بیشتر بخوانید : بایننس از شبکه لایتنینگ بیت کوین پشتیبانی خواهد کرد

«اگر مرج موفقیت آمیز باشد، تریدرها از امروز دست به خرید اتریوم می‌زنند و می‌دانند بالا رفتن قیمت باعث کارکرد بیشتر شبکه و همچنین ضدتورمی شدن اتریوم می‌شود. در نتیجه اقدام آنها چرخه ای مثبت برای خریداران از رشد قیمت، کارکرد بیشتر شبکه و … ایجاد خواهد کرد.»

بیشتر بخوانید : زنجیره بیکن شبکه آزمایشی سپولیا (Sepolia) راه اندازی شد و اکنون آماده به روزرسانی مرج است

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

بیشتر بخوانید : بخشی از وجوه مسروقه حمله هکری به کایبر نتورک (Kyber Network) بازگردانده شد

8
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x