آغاز رسمی مرج اتریوم؛ به روز رسانی بلاتریکس و Mainnet منتشر می‌شود

خانهاخبارآغاز رسمی مرج...

آنچه می‌خوانید...

کلاینت اتریوم 2.0 Teku به روز رسانی‌های مورد نیاز نسخه 22.8.1 را برای تمام کاربران Mainnet منتشر می‌کند تا برای آغاز رسمی مرج اتریوم آماده شوند. این موارد شامل به روز رسانی بلاتریکس (Bellatrix) و پیکربندی انتقال مرج است. از تمام کاربران شبکه Mainnet اتریوم خواسته شده تا قبل از 6 سپتامبر، یعنی تاریخ فعال‌سازی بلاتریکس در مین‌نت، به روز رسانی آن را انجام دهند.

انتشار به روز رسانی بلاتریکس و تنظیمات ادغام

کلاینت اتریوم 2.0 Teku در یک توییت در تاریخ 22 آگوست، از انتشار نسخه 22.8.1 که یک به روز رسانی ضروری برای آپگرید بلاتریکس در تاریخ 6 سپتامبر و مورد نیاز برای آغاز رسمی مرج اتریوم در تاریخ 15 سپتامبر است، خبر داد.

- Advertisement -

برای انتقال به اثبات سهام (PoS)، باید تمام نودهای Mainnet به نسخه‌ی مورد نیاز Teku ارتقا پیدا کنند. این شامل اتصال به یک موتور اجرای کلاینت محلی API  و تنظیمات دریافت‌کنندگان هزینه پیش‌فرض توسط اعتبارسنج‌ها می‌شود.

نودهای = مین‌نت باید هم Teku و هم کلاینت اجرایی را ارتقا دهند تا جهت مرج آماده شوند. عدم ارتقای کلاینت‌های اجرایی باعث ظاهر شدن پیغام «خطای پیکربندی انتقال ادغام» در Teku می‌شود. دشواری کل پایانه محلی (TTD) و عدم تطابق هش بلوک پایانه با مقادیر کلاینت اجرایی از راه دور، باعث از کار انداختن انتقال در گره‌های مین‌نت می‌شود.

همچنین افزوده‌ها و پیشرفت‌های این ارتقا شامل تنظیمات دوران فورک بلاتریکس و TTD جهت مرج، در اختیار گذاشتن امکان چندین گره بیکن برای یک کلاینت اعتبارسنج واحد و ساده‌سازی استفاده از REST API استاندارد است. علاوه بر این‌ها، این ارتقا شامل چندین رفع اشکال مربوط به بلاک ترمینال گواه اثبات کار (PoW)، اشکال‌گیری بارهای محاسبه شده و استثناهای تکرار تایم‌اوت است.

تمام کاربران Mainnet باید تا قبل از فعالسازی بلاتریکس در تاریخ 6 سپتامبر، به نسخه 22.8.1 ارتقا پیدا کنند. این ارتقا شامل تنظیمات مهمی برای آماده‌سازی آغاز رسمی مرج اتریوم است.

پیش‌بینی آغاز رسمی مرج در تاریخ 15 سپتامبر

توسعه‌دهندگان هسته اصلی اتریوم در آخرین جلسه توسعه‌دهندگان اتریوم در تاریخ 18 آگوست، TTD 58750000000000000000000 نهایی شبکه اصلی را تایید کردند. این به آن معناست که توسعه‌دهندگان نسبت به آغاز رسمی مرج اتریوم در تاریخ 15 سپتامبر امید دارند.

ویتالیک بوترین هم پیش از این تایید کرده بود که مرج اتریوم، به نرخ هش بستگی دارد. متوسط نرخ هش 872.2 هش بر ثانیه، برای دستیابی به TTD 58750000000000000000000 در تاریخ 15 سپتامبر کافی است. طبق داده‌های «شمارش معکوس مرج اتریوم» جمع‌آوری شده توسط اوکی‌لینک (OKLink) هش ریت فعلی 872 بر ثانیه است.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان