تیم کاردانو جزئیات آماده سازی برای هارد فورک واسیل را به اشتراک گذاشت

خانهاخبارتیم کاردانو جزئیات...

آنچه می‌خوانید...

کاردانو در تلاش است تا از راه اندازی آرام و درست هارد فورک مورد انتظار واسیل اطمینان حاصل کند. این به روزرسانی که انتظار می‌رفت بسیار زودتر صورت گیرد بنابر دلایل مختلفی چندین بار به تاخیر افتاد. اکنون و با توجه به نگرانی های فراوان درباره وجود باگ در هارد فورک واسیل کاردانو، تیم توسعه این شبکه قصد دارد تا اعضای جامعه را در جریان آخرین اتفاقات پیرامون این هارد فورک بگذارد.

42 % از SPO ها در حال کار با آخرین نسخه نود هستند

شرکت اینپوت اوتپوت، شرکت تکنولوژی و حامی شبکه کاردانو، روز پنج شنبه به روزرسانی را منتظر کرد که در آن به نگرانی های ایجاد شده پیرامون هارد فورک واسیل کاردانو و همچنین وضعیت این به روزرسانی پرداخته بود. این شرکت به سه حوزه اشاره کرد که تیم کاردانو در رابطه با آماده سازی راه اندازی هارد فورک توجه خود را معطوف آنها کرده است. در رابطه با صرافی ها نیز، تیم کاردانو گفت که قبل از اجازه ادغام و همکاری صرافی ها با این هارد فورک، یک گام دیگر باید صورت پذیرد.

- Advertisement -

بنابر صحبت های تیم توسعه، این گام اجرایی کردن Configs/Nix کیف پول کاردانو است. هدف نقدینگی برای کیف پول 80 % است که نشان دهنده حضور 25 صرافی نیز خواهد بود. تیم کاردانو از اعضای جامعه خواسته تا در این باره منتظر جزئیات و به روزرسانی در روزهای آینده باشند.

آخرین نسخه نودهای هارد فورک واسیل کاردانو، 1.35.3 است. بنابر داده های شرکت اینپوت اوتپوت، تاکنون 3176 عدد از SPO ها در حال استفاده از این نسخه نودها هستند. این 3176 عدد SPO 42 % از کل اجرا کنندگان استخرهای استیکینگ را تشکیل می‌دهند. این تعداد در روزهای اخیر افزایش بسیار زیادی داشته و باعث خوشحالی زیادی در میان تیم کاردانو شده چرا که هدف آنها برای راه اندازی هارد فورک واسیل 75 % است.

در رابطه با برنامه های غیرمتمرکز نیز شرکت اینپوت اوتپوت گفت که 4 عدد از 10 برنامه برتر شبکه کاردانو از نظر ارزش کل قفل شده در حال آزمایش شدن روی هارد فورک واسیل کاردانو با نود 1.35.3 هستند. تیم شبکه همچنین وعده داده که تعداد این برنامه ها در روزهای آتی بیشتر شود.

مطلب مفید: راه ‌های شناسایی ارز دیجیتال آینده دار ؛ بهترین ارزها برای سرمایه گذاری کدامند ؟

اصرار خالق کاردانو مبنی بر رفع شدن باگ های هارد فورک

در رابطه با محیط پیش تولید، شرکت حامی کاردانو تایید کرد که در این هفته مشکل در پیکربندی های هارد فورک وجود داشته است. در ادامه تیم کاردانو گفت که مشکل را پیدا و حل کرده و اکنون تراکم زنجیره هیچ نقصی ندارد. علاوه بر آن، اینپوت اوتپوت اشاره داشت که هیچ باگ جدیدی تا تاریخ 25 اوت یافت نشده و تیم توسعه نیز هیچ مشکل اساسی پیدا نکرده است. با این حال باید اشاره داشت که تیم کاردانو 9 باگ کوچک را در این مدت پیدا کرده است.

هارد فورک واسیل کاردانو وعده می‌دهد که عملکرد شبکه تا حد زیادی بهبود یابد. این به روزرسانی ابتدا قرار بود در ماه ژوئن صورت پذیرد اما از آن زمان تاکنون همواره با تاخیر همراه شده است. تیم توسعه شبکه گفته است که تمام تلاش خود را می‌کند تا این به روزرسانی به نرمی و درستی صورت گیرد.

گفتنی است که به تازگی، آدام دین، یک توسعه دهنده کاردانو در رابطه با باگی در نسخه 1.35.2 نودها صحبت کرده و گفته که شبکه آزمایشی این هارد فورک به شکل بدی شکست خورده است.

توییت آدام دین

پس از آن تیم کاردانو نسخه 1.35.3 را منتشر کرد اما صحبت هایی درباره وجود همان باگ در این نسخه نیز وجود داشت. با این وحود، چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو، این ادعاها را رد کرد و گفت که تیم توسعه در نسخه آخر نودها تمامی باگ های موجود برای هارد فورک واسیل کاردانو را رفع کرده‌اند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان