رابرت کیوساکی: با توسعه BRICS، آمریکا با تورم شدید و قحطی مواجه می‌شود

خانهاخباررابرت کیوساکی: با...

آنچه می‌خوانید...

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر و اقتصاددان مطرح به تازگی و در طی هشداری به شهروندان آمریکایی گفته است که این کشور با توجه به بازگردانی ذخایر دلاری از سمت کشورهای BRICS با بحران‌های جدی مواجه خواهد شد. وی روز گذشته و در کانال خود ویدیویی را با 3 میلیون دنبال کننده‌اش به اشتراک گذاشت و توضیح داد که آمریکا در پی اتحاد قدرت‌های بزرگ و تهدید دلار در خطر ابر تورم، جنگ و قحطی قرار دارد.

آمریکا در معرض ابر تورم و قحطی

به گزارش دیلی هودل و بنا بر صحبت‌های رابرت کیوساکی، BRICS که متشکل از برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی است، یک تهدید بزرگ برای ثبات جامعه آمریکا است زیرا اتحاد کشورها می تواند با بازگرداندن ذخایر دلاری انبوه خود به ایالات متحده باعث ایجاد تورم شدید شود. باید اشاره داشت که این ملت‌ها در تلاش برای توسعه ارز جدیدی تحت نام BRICS و جایگزینی دلار با آن هستند.

- Advertisement -

بر اساس آخرین داده‌ها، ارز BRICS در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد و ارزی با پشتوانه ارزشمندترین فلز در جهان است و از دلار آمریکا هیچ استفاده‌ای نمی‌کند. کیوساکی در این باره توضیح داد:

« دوراهی تریفین به این معنا بود که ایالات متحده باید به هر بانک مرکزی در سراسر جهان دلار عرضه می کرد. بنابراین ما مجبور شدیم احتمالاً چهار میلیارد دلار چاپ کنیم. اکنون این اتفاق افتاده است که کشورهای جهان علیه قلدر جهان یعنی ایالات متحده متحد شده و به این کشور گفته‌اند که می‌تواند دلارهای خود را پس بگیرد. زمانی که این دلارها به آمریکا بازگردد شاهد پدیده ای به نام ابر تورم خواهیم بود. هرگاه ابر تورم رخ دهد نیز شاهد ظهور دیکتاتورها خواهیم بود.»

مطلب مفید: نود یا گره بلاک چین چیست؟ آشنایی با انواع Node بلاک چین

دوراهی تریفین نشان می‌دهد که صادر کننده ارز ذخیره جهانی در حالی که نقدینگی بقیه جهان را فراهم می‌کند با چالش عرضه بیش از حد مواجه شده است. کیوساکی توضیح داد که در صورت رهایی دلار توسط کشورهای BRICS، ابر تورم تنها یکی از معضلات پیش رو آمریکا خواهد بود. وی پیش بینی کرد که جنگ و درگیری نظامی به مبارزه جدید آمریکا برای دسترسی به نیازهای اساسی تبدیل خواهد شد.

کیوساکی  در ادامه توضیح داد که ابر تورم منجر به قحطی و گرسنگی در آمریکا خواهد شد. در ادامه ویدیو وی توضیح داد که اکثر ملت های جهان اکنون به این نتیجه رسیده‌اند که دلار آمریکا دیگر قابل اعتماد نیست. کیوساکی اشاره داشت که اعتماد نداشتن به پول یک مشکل بزرگ است و اکنون مردم جهان دگر به این پول اعتماد ندارند. مشکل اصلی زمانی ایجاد می شود که تریلیون‌ها دلار به کشور باز می‌گردد و ابر تورم را ایجاد می‌کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

1 نظر

  1. انشاالله خداوند منان و خون ثاراللهی سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی بزند صهیونیستها و آمریکا را و به ۵۲ کشور تبدیل کند تا هیچ شیطانی هوس تجزیه ایران به ۶کشور را هرگز جرات نداشته باشد

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان