چگونه در LBank معامله کنیم؟ آموزش صرافی ال بانک

خانهآموزش هاچگونه در LBank...

آنچه می‌خوانید...

آموزش صرافی ال بانک به شما کمک می‌کند تا بتوانید اسپات تریدینگ را در این صرافی به راحتی انجام دهید. اسپات تریدینگ یک معامله ساده بین خریدار و فروشنده برای معامله با نرخ فعلی بازار است که به عنوان قیمت لحظه‌ای شناخته می‌شود. معامله بلافاصله پس از نهایی شدن سفارش انجام می‌شود. ال بانک نیز یک صرافی ارز دیجیتال بوده که در کشور هنگ کنگ قرار دارد. که در این مقاله می خواهیم نحوه معاملات اسپات ر ان را به شما آموزش دهیم.

کاربران می‌توانند از قبل سفارشات خودشان را برای معاملات اسپات آماده کنند تا در صورت رسیدن بازار به یک قیمت خاص(قیمت مورد نظر معامله گر)، که به عنوان سفارش لیمیت شناخته می‌شود، سفارش انها نقد شود. می‌توانید معاملات لحظه‌ای خود با ال‌بانک را در داخل نرم افزار موبایل ال‌بانک انجام دهید. لطفاً قبل از انجام معامله لحظه‌ای مطمئن شوید که مبلغ موردنظر را از قبل به حساب خود واریز کرده‌اید یا موجودی کافی در دسترس دارید.

- Advertisement -

در این مقاله از فکت کوینز، قصد داریم تا نحوه کار با صرافی LBank را به شما آموزش دهیم.

انجام معاملات اسپات در نرم افزار موبایلی ال‌ بانک

مرحله 1

برای دنبال کردن آموزش صرافی ال بانک وارد حساب LBank خود شوید و روی گزینه “Trade” کلیک کنید تا به صفحه معاملات لحظه‌ای یا اسپات بروید.

آموزش صرافی ال بانک
روی گزینه Trade کلیک کنید

اکنون در صفحه معاملات صرافی LBank هستید. گزینه‌هایی که در این صفحه با آنها روبرو می‌شوید عبارتند از:

  1. جفت ارز معاملاتی
  2. چارت کندل استیک لحظه ای بازار که برای تمامی جفت های معاملاتی موجود است.
  3. اوردر بوک خرید و فروش
  4. سفارشات فعال در بازار
  5. سفارشات باز کاربر

مرحله 2

در مرحله بعدی از آموزش صرافی ال بانک شما باید جفت ارز معاملاتی خود را انتخاب کنید. برای این کار کافیست روی قسمت “BTC/USDT” کلیک کنید تا جفتی را که می‌خواهید معامله کنید، انتخاب نمایید.

آموزش صرافی ارز دیجیتال ال بانک
انتخاب جفت‌های معاملاتی

دارایی‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید از بین انها جفت ارز معاملاتی مد نظر خود را انتخاب کنید (ALTS، USD، GAMEFI، ETF، BTC، ETH).

آموزش صرافی ال بانک
تنوع جفت ارزهای معاملاتی

مرحله 3

فرض کنید شخصی می‌خواهد در صرافی lbank به ارزش 90 USDT بیت‌ کوین بخرد، او روی جفت معاملاتی “BTC/USDT” کلیک می‌کند، این کار او را به صفحه جدیدی می‌برد که در آنجا می‌تواند سفارش‌ خود را ثبت کند.

آموزش کار با صرافی
انتخاب جفت ارز بیت‌ کوین

مرحله 4

برای ثبت سفارش در صرافیLBank؛ از آن جایی که این شخص در حال خرید است، روی گزینه “BUY” کلیک می‌کند و سپس سفارش خود را شروع می‌کند.

آموزش صرافی ال بانک
کلیک روی گزینه BUY

مرحله 5

در مرحله بعدی آموزش صرافی ال بانک برای انتخاب گزینه دلخواه خود برای انجام معامله بر روی گزینه
“limit order “کلیک کنید.

آموزش صرالی ارز دیجیتال LBank
کلیک روی گزینه Limit Order

مرحله 6

Limit Order: لیمیت اوردر یا سفارش محدود به شما این امکان را می‌دهد که با تعیین حداکثر یا حداقل قیمتی که حاضرید دست به خرید و فروش بزنید، محدوده قیمت مطلوب خود را مشخص کنید.

وقتی “Limit Order” را انتخاب کنید، قیمت مشخصی را که می‌خواهید با آن خرید کنید و مقدار بیتکوینی را که می‌خواهید بخرید، وارد خواهید کرد. به عنوان مثال همان شخص فرضی را در نظر بگیرید، او می‌خواهد به ارزش 90 USDT بیت‌ کوین بخرد. البته او میتواند با کشیدن نوار درصد، مبلغ خرید مورد نظرش را انتخاب کند.

آموزش صرافی ال بانک
مشخص کردن مبلغ خرید

توجه: لطفاً مطمئن شوید که موجودی کافی در کیف پول خود برای خرید دارید.

آموزش صرافی LBank
موجودی کافی در کیف پول

مرحله 7

Market order: سفارش بازار یا مارکت اوردر دستورالعملی برای خرید یا فروش فوری به قیمت لحظه‌ای بازار است. فرض کنید یک شخصی می‌خواهد 90 USDT بیت کوین را به قیمت فعلی بازار بخرد. این شخص سفارش را از حالت “Limit” به “Market Order” تغییر می‌دهد، سپس مبلغی را که می‌خواهد بخرد (به USDT) وارد می‌کند.

آموزش صرافی ال بانک
مارکت اوردر

مرحله 8:

Stop-Limit Order: زمانی که دارایی به قیمت معینی می‌رسد، سفارش استاپ لیمیت برای خرید یا فروش آن دارایی به همان قیمت یا بهتر اجرا می‌شود.

صرافی ال بانک
استاپ لیمیت اوردر

به عنوان مثال، اگر قیمت هر یک BTC برابر با  56450 دلار باشد. فرض کنید شخصی می‌خواهد با USDT 90 از سرمایه‌اش را بیت کوین بخرد اما قصد دارد این حجم از بیت کوین را به قیمتی خاص که کمتر از قیمت بازار است بخرد و می‌خواهد معامله به طور خودکار انجام شود.

در این رابطه سه پارامتر را مشخص می‌کند. قیمت هدف(trigger price): 55000:، قیمت توقف (stop price): 54000 و مقدار خرید (amount ): 0.0018 ~ 97.20 USDT سپس روی گزینه “BUY BTC” کلیک میکند.

صرافی LBank
سفارش استاپ لیمیت

لغو سفارش (Cancel order): در اینجا می‌توانید سفارش‌های معلق خود و سفارش‌هایی که از انجام انها منصرف شده‌اید را لغو کنید، به علاوه در قسمت order history (تاریخچه سفارش‌ها) تمام سفارشات نمایش داده می‌شوند.

آموزش صرافی ال بانک
توقف سفار

برای فروش بیت کوین یا هر ارز دیجیتال انتخابی دیگری می‌توانید با انتخاب تب “Sell” مراحل مشابه بالا را دنبال کنید.

آموزش صرافی ال بانک

کلام آخر

در آموزش صرافی ال بانک به این موارد هم توجه داشته باشید:

  • نوع سفارش پیش فرض سفارش لیمیت است. اگر معامله‌گران بخواهند در لحظه سفارشی را ثبت کنند، مجبورند گزینه لیمیت را به سفارش “Market” تغییر دهند. با انتخاب یک سفارش مارکت، کاربران می‌توانند فوراً به قیمت فعلی بازار معامله کنند.
  • اگر قیمت BTC/USDT در بازار 66956.39 است، اما می‌خواهید به قیمت مشخص دیگری خرید کنید، می‌توانید سفارش از نوع “Limit” بگذارید. زمانی که قیمت بازار به قیمت تعیین شده شما رسید، سفارش ثبت شده شما اجرا خواهد شد.
  • درصدهای نشان داده شده در زیر فیلد “Amount ” بیت کوین به میزان درصد USDT موجود در کیف پول شما اشاره دارد که می‌خواهید با آن BTC بخرید. نوار اسلایدر را به یک سمت بکشید تا مقدار مورد نظر تغییر کند.
  • برای دانلود نرم افزار lbank برای اندروید و IOS روی این لینک کلیک کنید.

14 نظرات

  1. سلام یه سواا دارم.اگر تو فیوچرز مثلا روی قیمت ۱۰ خرید بزنم باید توی اپشناش چطوری حد سود و ضرر اتومات بزارم براش؟چون انگاری یه معامله جدید برای استاپ لیمیت ثبت میکنه

    • سلام دوست عزیز . ممنون از همراهیتون . بعد از باز کردن پوزیشن فیوچرز در ال بنک، پایین صفحه با گزینه QUICK STOP PROFIT & LOSS روبرو میشید که با کلیلک بر روی ان براحتی میتونید حد سود و ضررتون رو مشخص کنید.

  2. ببخشید یه سوال دیگه دارم.البانک من هر دو سه روز یکبار از حساب خارج میشه و دوباره ایمیل و پسورد و کد و … میخواد که ادمو اذیت میکنه.راهی هست که همیشه لاگین بمونه؟

    • سلام دوست عزیز. ممنون از همراهیتون . برای اینکه خارج نشین مجبورین اپلیکیشن رو باز نگه دارین. یعنی فقط از اپ خارج بشین و کلا اون رو نبندید. و البته راه بهتر اینه که از قابلیت fingerprint استفاده کنید.

    • سلام دوست عزیز ممنون از همراهیتون . شما میتونید از تریدینگ ویو برای داشتن الرت و هشدار استفاده کنید.

    • سلام دوست عزیز.
      ممنون از توجه شما. اگر جایی که این اصطلاح به چشمتون خورده رو به ما می‌گفتید بهتر می‌تونستیم راهنماییتون کنیم. احتمالاً منظور شما سفارش Market On Close‌هست که یک سفارش بازار غیرمحدود است و هدف از این سفارش بدست آوردن آخرین قیمت موجود در آن روز معاملاتی است.
      ممنون از همراهیتون.

    • سلام دوست عزیز.
      از بخش transaction history می‌تونید تاریخچه کامل تراکنش‌ها رو ببینید و به صورت CSV دانلود کنید.
      ممنون از همراهیتون.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان