آیا اتریوم قابلیت رسیدن به 10 هزار دلار را دارد؟

خانهاخبارآیا اتریوم قابلیت...

آنچه می‌خوانید...

.گزیده خبر:

  • به نقل از تحلیلگر مطرح بازار رمز ارز ها:

“اتریوم قابلیت رسیدن به قیمت 10 هزار دلار در سال 2021 و عبور از بیت کوین را دارد.”

بر اساس گفته های تحلیلگر مطرح بازار رمز ارزها “اسکات ملکر” (Melker Scott )پتانسیل رشد بسیار بالای اتریوم می تواند منجر به پیشی گرفتن آن از بیت کوین شود.
تحلیلگر ،اسکات ملکر در گفتگوی اختصاصی با کوین تلگراف گفت: اتریوم شانس بسیار بالایی در پیشی گرفتن از بیت کوین حداقل در کوتاه مدت را دارد.

فصل درخشش آلت کوین ها پیش روی ماست

 

به عقیده ملکر، زمانی که بیت کوین در حال تثبیت قیمت باشد، فرصت خوبی برای رشد آلتکوین ها به خصوص اتریوم خواهد بود. چرا که این ارز دومین رمزارز پیشرو بازار است . و اخیراً توانسته ATH خود را بشکند و اوج جدیدی را برای خود به ثبت بساند. ملکر عملکرد خیره کننده اتر را دلیل عمده ی روند صعودی آلتکوین ها میداند.
وی همچنین عنوان کرده است که :

طی ماه های گذشته استراتژی میانگین کم کردن خود را بطور وسیعی از بیت کوین به اتریوم در جهت کسب سود بیشتر بدلیل پتانسیل رشد بسیار باالی اتریوم تغییر داده است.
“این کار برای من مانند سرمایه گذاری در بستر اینترنت در اوایل دهه 1990 می باشد ” اسکات.ملکر-طبق پیش بینی های ملکر، اتر تا پایان سال 2021 میتواند به تارگت 10 هزار دالری دست پیدا کند.
“نمیدانم چرا برخی ها این را غیر منطقی می دانند. تفاوت قیمت اتریوم در حال حاضر تا هدف 10 هزار دالری کمتر از 5 برابر است. در حالیکه بیت کوین سال گذشته 3 برابر بیشتر از این رشد را محقق کرد”

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان