آیا قیمت دوج کوین تا پایان سال به 1 دلار خواهد رسید؟

خانهاخبارآیا قیمت دوج...

آنچه می‌خوانید...

همزمان با نوسانات شدید قیمت دوج کوین در چند هفته اخیر که از احساسات کلی در بازار کریپتو نشات گرفته است، تریدرها و سرمایه گذاران زیادی در این فکر هستند که آیا تا پایان سال، دوج کوین می‌تواند خود را به قیمت 1 دلار برساند یا خیر؟ بر اساس داده های کوین مارکت کپ، قیمت دوج در حال حاضر در محدوده 0.062 دلاری در نوسان است که فاصله ای 93.8 درصدی با اوج 1 دلاری دارد که بسیاری معتقدند تا پایان سال این میم کوین توانایی رسیدن به آن را دارد.

نمودار دوج کوین
نمودار دوج کوین

قیمت دوج کوین در روز گذشته با کاهشی 6 درصدی همراه بود و در یک هفته اخیر نیز میزان سقوط آن به 9.8 % می‌رسد. همچنین ارزش بازار آن نیز در 8.11 میلیارد دلار است که فاصله بسیاری با اوج خود در 85 میلیارد دلار در ماه مه سال گذشته دارد.

انتظار کارشناسان از دوج کوین

بر اساس گزارش کارشناسان فایندر که از 33 عضو فعال در کریپتو و حوزه وب 3 تشکیل شده است، قیمت دوج کوین می‌تواند تا پایان سال به 0.16 دلار یا 0.84 دلار خواهد رسید. در ماه ژانویه و قبل از سقوط گسترده بازار، کارشناسان باور داشتند که دوج تا پایان سال 2030 به 0.92 دلار خواهد رسید. با این حال پیش بینی ها پس از سقوط بازار کمی دید صعودی خود را از دست داد و اکنون رقم توافقی میان آن کارشناسان 0.54 دلار است.

تا پایان سال 2025، تحلیلگران فایندر انتظار دارند که قیمت این ارز به محدوده 0.32 دلاری برسد. پیش بینی که خلاف گفته های قبلی آنهاست. چرا که در ماه ژانویه پیش بینی آنها از سال 2025 رقم 0.57 دلاری برای این میم کوین محبوب بود.

پیش بینی قیمت دوج در سال های آینده
پیش بینی قیمت دوج در سال های آینده

مطلب مفید: پوزیشن لانگ و پوزیشن شورت (Long and Short) را بشناسید!

بدون کاربرد ارزشی نیز در کار نخواهد بود

فرد شبستا، بنیانگذار فایندر معتقد است که دوج کوین در میان اعضای جامعه جایگاه ویژه ای به عنوان میم کوین اصلی دارد. وی در این باره گفت:

«چنین چیزی نباید در دنیای کریپتو دست کم گرفته شود، جایی که شکستن روش های سنتی برای شناسایی ارزش در آن مهم و ارزشمند محسوب می‌شود سرمایه گذاران می‌توانند با خیال راحت بدانند که با وجود روی کار آمدن کوین ها و پروژه های زیاد، دوج کوین همیشه میم کوین اصلی خواهد بود. احتمالا موضوع عجیبی نخواهد بود اگر بازار نیز هر از گاهی یاد چنین موضوعی کند و قیمت دوج با رشد همراه شود.»

از سویی دیگر، ونسا هریس، مدیر محصولات پلتفرم پرمیشن (Permission) معتقد است که دوج و شیبا محصولات سال 2021 بوده و در زمان خود توجه سرمایه گذاران را جلب کرده‌اند اما سرنوشتشان آن است که در آینده به فراموشی سپرده شوند. وی در ادامه افزود:

«در سال 2022، شاهد آن هستیم که میم کوین های زیادی روی کار آمده اما کاربردی ندارند. به همین ترتیب سرمایه گذاران بیشتر به دنبال سرمایه گذاری های ارزشمندی هستند که برای آنها سودی داشته باشد. کوین های سگی شکل، شاید در 100 ارز برتر نباشند اما همیشه در قلب ما جایگاه ویژه ای خواهند داشت.»

گفتنی است که به منظور افزایش کاربرد، بنیاد دوج به تازگی قابلیت تریل مپ (Trailmap) دوج کوین را راه اندازی کرده است که به واسطه آن شاهد جزئیات برنامه ها برای کاربردی شدن این توکن خواهیم بود. با این حال، 53.6 % از 28 شرکت کننده در نظرسنجی فایندر معتقد هستند که دوج نمی‌تواند به یک توکن کاربردی تبدیل شود. در این میان 17.9 % نیز با اکثریت مخالف هستند و آینده کاربردی تری را برای میم کوین محبوب می‌بینند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان