آیا لونا به یک دلار خواهد رسید؟ پاسخی مبتنی بر اعداد و ارقام

خانهاخبارآیا لونا به...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: عرضه در گردش لونا از زمان شکست پروژه استیبل کوینی ترا به طور مداوم افزایش یافته است. نحوه تعامل استیبل کوین ترا و لونا باعث شد تا با خروج هر واحد UST از گردش، به میزان یک دلار، توکن لونا به شبکه اضافه شود. در نتیجه افزایش شدید عرضه در گردش لونا در مدت کوتاه، قیمت به شدت کاهش یافت و به نزدیک صفر رسید. اما حالا که قیمت لونا در سطوح بسیار پایینی قرار دارد، بسیاری از سرمایه‌گذاران به این فکر فرو رفته‌اند تا با خرید در کف، زندگی خودشان را تغییر دهند. بسیاری از لونای یک دلاری صحبت می‌کنند. اما آیا لونا می‌تواند به یک دلار برسد؟

آیا رسیدن لونا به یک دلار امکان پذیر است؟

در حال حاضر، بحث در رابطه با یک دلاری شدن لونا با توجه به اینکه دو هفته پیش این ارز بالاتر از 100 دلار قیمت داشت، ممکن است خنده‌دار و البته برای برخی سرمایه‌گذاران دردناک باشد.

قیمت یک دلاری در ذهن سرمایه‌گذاران و مردم برای لونا قیمتی منطقی و معقول به نظر می‌رسد. با این حال، لونا در بازگشت به یک دلار با موانع بزرگی مواجه است.

اولین چیزی که برای افزایش قیمت لونا باید به آن توجه کرد، عرضه در گردش این دارایی دیجیتال است. کمتر از دو هفته پیش، لونا بیش از 300 میلیون واحد توکن داشت اما اکنون، این رقم به 7 تریلیون واحد نزدیک شده است. در آن زمان که تعداد واحدهای لونا 300 میلیون واحد و قیمت هر واحد حدود 100دلار بود، ارزش بازار این توکن حدود 33 میلیارد دلار بود.

تصور کنید قیمت لونا به یک دلار برسد. در صورت ثابت ماندن عرضه در گردش، ارزش بازار این توکن 7 تریلیون دلار خواهد شد که غیرممکن است چراکه ارزش کل بازار ارز دیجیتال در بالاترین سطح خود به 3 تریلیون دلار رسید و اکنون هم 1.3 تریلیون دلار است. بنابراین، امکان ندارد ارزش بازار لونا بیش از 5 برابر مجموع ارزش فعلی بازار کل ارزهای دیجیتال شود.

نمودار قیمت لونا
نمودار قیمت لونا

منطقی‌ترین هدف قیمتی برای لونا کدام است؟

برای اینکه لونا به مارکت کپ 33 میلیارد دلاری پیش از سقوط خود برسد، باید تا 0.005 دلار افزایش یابد. ارزش بازار 33 میلیارد دلاری چندان بالا نیست و کاملا منطقی به نظر می‌رسد. با این حال، در مقابل افزایش قیمت تا 0.005 دلار، مانع دیگری وجود دارد.

احساسات سرمایه‌گذاران و عدم اطمینان آنها به اکوسیستم ترا و توکن‌هایش یکی از موانع مهم پیش‌روی لوناست. بسیاری از سرمایه‌گذاران طی این سقوط، صدها میلیون دلار از دست دادند و کمتر کسی پیدا می‌شود که دیگر به آینده ترا ایمان داشته باشد. بنابراین، می‌توان انتظار داشت با هر جهش قابل توجه در قیمت، بسیاری از سرمایه‌گذاران برای جبران خسارت خود، توکن‌های خود را به فروش برسانند که مانعی بزرگ در مقابل رشد لونا محسوب می‌شود.

0.005 دلاری شدن لونا همچنان محتمل است. با این حال، با شرایط فعلی بازار، این رقم ممکن است در کوتاه‌مدت محقق نشود و کاملا به توقف عرضه در گردش بستگی دارد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارزهای دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان