آیا ترون و USDD می‌توانند بدون تکرار اشتباهات ترا و UST به موفقیت برسند؟

خانهاخبارآیا ترون و...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: در میان عدم قطعیت و نوسانات شدید بازار کریپتو، اکوسیستم و شبکه ترون به نظر می‌رسد در مسیر درستی در حال حرکت است و اکنون در آستانه رشد نیز قرار گرفته است. استیبل کوین بومی ترون با نام USDD یکی از معدود ارزهایی است که از سقوط بازار جان سالم به در برده است. همچنین بنابر داده ها، USDD تنها چند هفته پس از راه اندازی به جمع صد ارز دیجیتال برتر بازار پیوسته است.

افزایش حجم معاملاتی USDD

پس از سقوط اکوسیستم ترا و توکن های لونا و UST، یکی از اکوسیستم های جایگزین برای سرمایه گذاران ترون و استیبل کوین آن USDD بوده است. موجودی کل کوین تازه راه اندازی شده USDD که الگوریتمی مشابه با UST دارد اکنون از مرز 463 میلیون دلار عبور کرده است. علاوه بر آن حجم معاملات این کوین در شبانه روز گذشته نیز افزایش 18 درصدی داشته و به 159.4 میلیون دلار رسیده است.

USDD کمی قبل از آغاز سقوط بازار کریپتو راه اندازی شد. از آنجایی که این توکن سودی 30 درصدی را ارائه می‌کند، سرمایه گذاران به شدت خواهان آن شده و در حال استیک کردن USDD در پلتفرم های دیفای هستند. به منظور حفظ تعادل، ترون همواره در حال سوزاندن توکن های TRX است. بنابر اعلامیه رسمی این شبکه، 5.8 میلیارد توکن TRX به ارزش 450.1 میلیون دلار تاکنون سوزانده شده است. در تاریخ 22 مه 2022 این شبکه شاهد سوزانده شدن 1.1 میلیارد توکن بود.

مطلب مفید: بدراک (Bedrock)؛ ارزان‌ترین، سریع‌ترین و پیشرفته‌ترین معماری رول آپ تاکنون

رشد ارزش کل قفل شده شبکه ترون

در 30 روز اخیر، قیمت توکن TRX بیش از 15 % رشد را تجربه کرده و این در حالی است که قیمت بیت کوین در همین مدت زمان سقوطی 22 درصدی داشته است. در زمان نگارش این مطلب، قیمت TRX در محدوده 0.0771 دلاری در حال معامله است و حجم معاملاتی آن نیز با رشدی 36 درصدی به 998 میلیون دلار رسیده است.

بنابر داده های DeFiLlam، شبکه ترون نیز خود را در زمره سه زنجیره برتر حوزه کریپتو قرار داده است و ارزش کل قفل شده آن روز گذشته رشدی 19 درصدی را تجربه کرده است. در حال حاضر ارزش کل قفل شده ترون در محدوده 5.2 میلیار دلاری قرار دارد و در یک ماه گذشته بیش از 24 % رشد داشته است. این در حالی است که ارزش کل قفل شده اتریوم، برترین زنجیره حوزه کریپتو در این زمینه در یک ماه گذشته 36 % کاهش داشته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارزهای دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان