top banner adv

NFT آمازون در راه است

NFT آمازون در راه است
0
بازدید : 7574

به‌تازگی منابع مختلفی گزارش داده‌اند که شرکت بزرگ آمازون در حال راه‌اندازی یک شرکت در حوزه ارزهای دیجیتال است. علاوه بر آن انتظار می‌رود که ابتکار NFT این مجموعه نیز در فصل بهار راه‌اندازی شود. بر اساس داده‌های منابع مختلف، ورود آمازون در فضای خرید دارایی‌های دیجیتال دست کمی از قدرت‌های بزرگ این صنعت نداشته است. در این مسیر، آمازون در حال رقابت با بلاک چین‌های لایه 1، استارتاپ‌های بلاک چینی و گیمینگ و صرافی‌های رمز ارزی بوده است.

بیشتر بخوانید : بانک آو آمریکا: یک سوم از ایالات متحده آمریکا تا سال 2022 از ارزهای دیجیتال استفاده می‌کند

ابتکار NFT شرکت آمازون

به نقل از بلاک ورک و منابع آگاه، این شرکت تمرکز خود را روی برنامه‌های NFT و بازی‌های مبتنی بر بلاک چین گذاشته است. یکی از این منابع اشاره داشته است که آمازون قصد دارد به مشتریان خود اجازه دهد تا بازی‌های کریپتویی انجام دهند و در عین حال NFTهای رایگان دریافت کنند.

باید اشاره داشت که این هدف در حال توسعه است و جای رشد زیادی دارد. با این حال، بزرگ‌ترین خرده‌فروشی جهان به نظر ماه آوریل را برای عمومی کردن اهداف و جاه‌طلبی‌های خود در فضای ارزهای دیجیتال انتخاب کرده است. ورود آمازون به صنعت ارزهای دیجیتال اتفاق بزرگی است و می‌تواند تاثیرگذاری بسیاری نیز داشته باشد.

بیشتر بخوانید : حمله کمیسیون بورس آمریکا به بایننس؛ شعبه آمریکایی بایننس بازار ثبت‌ نشده است

یکی از منابع آگاه درباره ورود شرکت به حوزه کریپتو اشاره داشت که احتمال این اتفاق از قبل وجود داشت اما اکنون به نظر در حال رخ دادن است. ورود آمازون به این فضا اتفاق کمی نیست و بر تمامی بازیکنان بزرگ نیز تاثیرگذار خواهد بود. تنها کافی است که آنها کار درست را انجام دهند و هوشمندانه رفتار کنند.

یکی از منابع گفت که مدیران آمازون که رهبری این ابتکار را بر عهده داشتند در ماه‌های اخیر حداقل به یکی از دفاتر شرکت مراجعه کرده‌اند. همان منبع گفت که در زمان آغاز ایده رمز ارزی شرکت، انتشار حداقل یک NFT با یک هنرمند مدنظر بود. به نظر می‌رسد طرح وب 3 آمازون از آن زمان به‌طور قابل‌توجهی تکامل‌ یافته است.

مطلب مفید: تحلیل تاثیر اقتصاد کلان بر ارز دیجیتال در سال 2023

بیشتر بخوانید : لیست جدید کوین های صرافی phemex

هنوز به‌طور دقیق مشخص نشده است که چه کسی ابتکار NFT آمازون را رهبری می‌کند. جزئیات مربوط به این پلتفرم که شامل برخی ابتکارات بازی‌های NFT می‌شود، هنوز در حال آشکار شدن است. با این وجود دو منبع اشاره داشته‌اند که این پلتفرم ابتکاری به‌جای استفاده از سرویس وب شرکت (AWS) از خود آمازون استفاده خواهد کرد.

در همین راستا، منبع دیگری اشاره داشت که این شرکت اخیراً در حال بررسی ابتکارهای وب 3 بوده است. بر اساس صحبت‌های وی، زمانی که بحث این پلتفرم و تلاش‌های ورود آن به حوزه ارزهای دیجیتال می‌شود باید انتظار استخدام چندین کارشناس آشنا با این حوزه را نیز داشت.

در حالی که سرویس وب آمازون به‌طور مقطعی به دنبال استخدام توسعه‌دهنده و مهندس در فضای وب 3 بوده است اما این شرکت هیچ‌گاه برای بررسی و ورود به فضای بلاک چین و ارزهای دیجیتال شناخته‌شده نبوده است. اندی جاسی (Andy Jassy)، مدیرعامل شرکت در گذشته نیز اشاره داشت که درهای آمازون به فروش NFTها باز است و این پلتفرم استفاده و ورود به دنیای کریپتو را رد نمی‌کند.

بیشتر بخوانید : ارز دیجیتال: راه حل رهایی از پیامد‌های طرح ادغام کارت ملی و کارت بانکی

هنوز مشخص نیست که ابتکار NFT این شرکت به چه نحوی خواهد بود و آیا با یک بازار و رقیبی برای اپن سی و راریبل مواجه خواهیم بود یا خیر. با این حال بسیاری از کارشناسان راه‌اندازی موفقیت آمیز این ابتکار را تهدیدی برای این بازارهای قدرتمند می‌دانند. با توجه به تعداد مشتریان آمازون، ابتکار شرکت می‌تواند غوغای زیادی در بازار NFTها ایجاد کند.

گفتنی است که AWS اخیراً از همکاری با آوا لبز، شرکت توسعه‌دهنده آوالانچ خبر داده است. اتفاقی که ازنظر مدیرعامل آوا لبز برای هر دو شرکت و توسعه‌دهندگان آنها بسیار خوب است. به‌واسطه این همکاری، توسعه‌دهندگان قادر خواهند بود نودها و شبکه‌ها را در حوزه استحفاظی سرویس وب آمازون که برای آنها منطقی‌تر است، آزمایش کنند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

بیشتر بخوانید : عرضه‌ی اتریوم در صرافی‌ها به پایین‌ترین سطح در تاریخ رسید

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x