آنتونی اسکاراموچی : به زودی شاهد صعود رمزارزها خواهیم بود

خانهاخبارآنتونی اسکاراموچی :...

آنچه می‌خوانید...

آنتونی اسکاراموچی معتقد است رویداد مرج اتریوم ، بهبود شاخص‌های کلان مانند کاهش تورم، حمایت سازمان ها و نهادهای بزرگ و افزایش قیمت ارزهای دیجیتال مهم بازار دلایل خوبی برای بهبود و رشد دوباره بازار ارزهای دیجیتال هستند.

آنتونی اسکاراموچی، بنیان‌گذار و شریک مدیریتی شرکت اسکای‌بریج کپیتال (Skybridge Capital)، چشم‌اندازی خوش‌بینانه برای آینده بازارهای کریپتو دارد. او به سرمایه‌گذاران توصیه می‌کند که شرایط فعلی را بررسی کنند، صبور بمانند و چشم اندازی بلند مدت داشته باشند.

- Advertisement -

این مدیر صندوق تامینی در مصاحبه با CNBC، در خصوص این باور خود صحبت کرد و به اعتقاد او چندین پیشرفت اخیر در فضای کریپتو می‌تواند جرقه فعالیت تجاری بسیار بیشتری باشد. وی به طور خاص به مواردی همچون پیشرفت شبکه لایتنینگ ، پروتکل پرداخت لایه دوم بیت‌کوین، مشارکت بلک‌راک با کوین‌بیس و ایجاد صندوق اعتماد خصوصی بیت‌کوین (BTC) توسط آن‌ها به عنوان نشانه‌های مثبت برای آینده یاد کرد.

اسکاراموچی گفت:

سرانجام لری فینک -مدیرعامل بلک‌راک- متوجه تقاضاهای سازمانی برای دارایی‌های دیجیتال شده است. در غیر این صورت، او آن خدمات را راه‌اندازی نکرده و با کوین‌بیس همکاری نمی‌کرد.

وی اضافه کرد:

من فقط می‌خواهم به مردم یادآوری کنم که تنها ۲۱ میلیون واحد بیت‌کوین در بازار وجود دارد و با عرضه بسیار کم، شاهد افزایش ناگهانی تقاضا خواهید بود.

مرج اتریوم

به عقیده او رویداد مرج اتریوم که احتمالا در تاریخ 15 سپتامبر 2022 اجرا خواهد شد و طی آن الگوریتم اثبات کار شبکه به اثبات سهام تغییر پیدا میکند، فرآیندی بسیار تاثیر گذار برای بازار و به ویژه دومین رمزارز حوزه کریپتو خواهد بود.

او گفت:

احتمالا بسیاری از معامله‌گران شایعات را باور می‌کنند و همزمان با خبر مرج، دست به فروش می‌زنند. هرچند من به مردم هشدار می‌دهم که این کار را نکنند. این‌ها سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت بزرگی هستند.

بهبودی آهسته اما ثابت طی ماه گذشته

علی‌رغم ادامه بازار نزولی کریپتو، برخی از ارزهای دیجیتال برتر بازار افزایش قیمت اندکی داشته اند. بر اساس داده‌های کوین تلگراف و تریدینگ ویو، بیت‌کوین در ماه گذشته 20 درصد افزایش یافته و در زمان نگارش این مطلب به قیمت 24954 دلار رسیده، در حالی که قیمت اتر (ETH) با افزایش شدید 62 درصدی به 1999 دلار رسیده است.

آنتونی اسکاراموچی خاطرنشان کرد که شاهد افزایش علاقه سرمایه‌گذاران هستیم و معتقد است با ارقام تورمی بهتر از حد انتظار در ماه جولای، اقتصاد جهانی می‌تواند ظرف مدت 6 تا 12 ماه به وضعیت قوی خود در سه ماهه چهارم سال 2019 بازگردد.

او در مجموع چشم‌انداز مثبتی برای بازار ارزهای دیجیتال قائل است و به سرمایه‌گذاران هشدار می‌دهد که مراقب واکنش‌های تند به اخبار بد و تجارت مبتنی بر احساسات باشند.

او بر این باور است که بیت‌کوین می‌تواند طی 6 سال آینده، شاهد رشد بی‌سابقه‌ای باشد.

اگر حق با ما باشد و بیت‌کوین به قیمت 300 هزار دلار به ازای هر واحد برسد، دیگر مهم نیست که آن را با 20 هزار دلار یا 60 هزار دلار خریده باشید. آینده پیش روی ماست و زودتر از آنچه فکر می‌کنیم، به وقوع می‌پیوندد. اگر به مدت 10 روز از بازار خارج شده باشید، بازدهی‌تان را از 7.5 درصد به 2 درصد کاهش داده‌اید. هیچ دلم نمی‌خواهد احساسی تصمیم بگیریم.

او همچنین تاکید کرد:

این پیامی است که می‌خواهم به سرمایه‌گذاران منتقل کنم. فقط آرام باشید. ما شاهد یک سناریوی بسیار خوش‌بینانه برای بیت‌کوین، اتریوم، الگوراند و سولانا طی 12 تا 24 ماه آینده هستیم.

آنتونی اسکاراموچی به این موضوع هم اشاره کرد که شرکت او بر روی رقیب اتریوم، الگرواند، پوزیشن باز دارد، اما همچنان دو پوزیشن سنگین تر آنها بر روی بیت‌کوین و اتریوم باز است.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان