top banner adv

وان اینچ ابزار جدیدی برای حفاظت از تریدرها در برابر حملات ساندویچی راه‌اندازی کرد

وان اینچ ابزار جدیدی برای حفاظت از تریدرها در برابر حملات ساندویچی راه‌اندازی کرد
0
بازدید : 8344

وان اینچ (1inch)، یکی از مطرح‌ترین تجمیع کنندگان صرافی‌های غیرمتمرکز در بازار به تازگی ابزاری را با نام Rabbithole را منتشر کرده است. به نقل از کوین تلگراف و بر اساس داده‌های این شرکت، هدف از انتشار این ابزار حفاظت از تریدرها در برابر حملات ساندویچی (sandwich attack) است.

بیشتر بخوانید : افزایش حجم واقعی معاملات بیت کوین با آغاز جنگ میان روسیه و اوکراین

بیشتر بخوانید : بررسی ۵ آلت کوینی که در سال ۲۰۲۲ عملکرد خوبی را در زمینه‌های مختلف به نمایش گذاشتند

ابزار وان اینچ برای مقابله با حمله ساندویچی

بیشتر بخوانید : مدیرعامل توانیر: به نظر نمی‌رسد استخراج غیرمجاز رمزارز کاهش یافته باشد

این ابزار به کاربران اجازه می‌دهد تا با دور زدن ممپول، تراکنش خود را به صورت مستقیم در نودهای اتریوم ثبت کنند. به منظور استفاده از آن، کاربران باید مسیر پایانی RPC (رویه از راه دور) در کیف پول خود را تغییر دهند. پس از آن، هر مبادله‌ای که توسط وان انچ صورت گیرد توسط الگوریتم خصوصی tx بررسی شده و تیم این پلتفرم اگر احتمال حمله ساندویچی وجود داشته باشد تراکنش را مستقیم به اعتبارسنج ارسال می‌کند.

بنابر کنفرانس خبری این پلتفرم در زمان انتشار Rabbithole، حمله ساندویچی یک نوع حمله فرانت در حوزه ارزهای دیجیتال است که دارای سه مرحله مختلف است. در مرحله اول، مهاجم ممپول بلاکچین را اسکن می‌کند تا یک تراکنش با ارزش بالا را پیدا کند. در مرحله بعد مهاجم تراکنشی را در بلاکچین ثبت می‌کند و با پرداخت کارمزد بیشتر اطمینان حاصل می‌کند که تراکنش وی قبل از تراکنش قربانی پردازش شود.

تراکنش اولی قیمت ارز را افزایش می‌دهد و قربانی باید مبلغ بیشتری را پرداخت کند. در محله آخر، پس از پردازش تراکنش قربانی، مهاجم یک تراکنش دیگر ثبت می‌کند و توکن‌های خریداری شده را به فروش می‌رساند و از تفاوت قیمت ایجاد شده سود می‌کند.

مطلب مفید: لگوهای پولی (Money Legos) یا لگو دیفای به چه معناست؟

دلیل نام گذاری این حمله نیز آن است که تراکنش قربانی میان دو تراکنش مهاجم به صورت ساندویچ قرار می‌گیرد. بر اساس گزارش‌ها، از سال 2020 تاکنون حدود 60 هزار اتریوم به ارزش 72 میلیون دلار توسط حمله ساندویچی به سرقت رفته است. تیم کریپتویی R&D قبلا کتابخانه پایتون فلش باتز را منتشر کرده بود که به کاربران اجازه می‌داد تراکنش را مستقیم در نودها ثبت کنند. با این وجود، کتابخانه مذکور تنها در محیط توسعه دهنده قابل استفاده بود.

به نقل از وان اینچ، Rabbithole کتابخانه‌ای است که مانند فلش باتز عمل می‌کند اما برخلاف این کتابخانه شامل یک فرانت کاربر پسند برای کاربران می‌شود. باید اشاره داشت که این ابزار، آخرین رشته در به روزرسانی‌های تجمیع کننده صرافی‌های غیرمتمرکز محسوب می‌شود. در ماه اوت سال گذشته، تیم توسعه آن، نسخه لایه 2 اتریوم این پلتفرم را در آپتیمیزم راه اندازی کردند و در ماه نوامبر 2021 نیز روتر جدیدی برای شبکه اصلی راه اندازی کردند که هزینه کارمزدها را بهینه می‌کرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

بیشتر بخوانید : امکان دریافت وام در بازی اکسی اینفینیتی فراهم شد

بیشتر بخوانید : در چه ساعاتی استفاده از شبکه بیت کوین در اوج قرار دارد؟ کوین متریکس پاسخ می‌دهد

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x