ایلان ماسک: سم بنکمن فرید 1 میلیارد دلار به حزب دموکرات کمک کرده است

خانهاخبارایلان ماسک: سم...

آنچه می‌خوانید...

تلاش‌های رسانه‌های جریان اصلی برای خنثی کردن کلاهبرداری‌های سم بنکمن فرید (SBF)، مدیر عامل صرافی رمز ارزی FTX در متقاعد کردن جامعه ارزهای دیجیتال و کارآفرینان نتیجه خوبی نداشت. در عوض، کمپین اطلاعات نادرست با تلاش ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا برای قرار دادن توییتر به عنوان درست‌ترین منبع اطلاعات همزمان شده است. ماسک در ادامه افشاگری‌های چند وقت اخیرش از کمک ۱ میلیارد دلاری مدیرعامل صرافی FTX به حزب دموکرات آمریکا خبر داده است.

اتهام ایلان ماسک به سم بنکمن فرید

به نقل از کوین تلگراف، دنیا همچنان در شوک است که چگونه قانون‌گذاران با سم بنکمن فرید، مدیرعامل سابق FTX پس از رفتار نامناسب با سرمایه کاربران و همچنین انجام سرمایه‌گذاری‌های مشکوک به نرمی برخورد کرده و واکنش قاطعی نداشته‌اند.

ویل مانیدیس، مدیرعامل ScienceIO، یک پلتفرم داده در رابطه با سلامتی به تازگی گفته است که سم بنکمن فرید سودده‌ترین معامله قرن را انجام داده و با اهدای 40 میلیون دلار به افراد درست، موفق شده بیش از 10 میلیارد دلار سرمایه مردم را به سرقت ببرد.

توییت ایلان ماسک

از طرفی دیگر، ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر در واکنش به این پست ویل مانیدیس اشاره داشت که بنکمن فرید بیش از 1 میلیارد دلار به نامزدهای حزب دموکرات اهدا کرده است. این رقم فاصله بسیار قابل توجهی با 40 میلیون دلاری است که به صورت عمومی فاش شده است. بنکمن فرید قبلا گفته بود که به حزب دموکرات کمک‌هایی کرده است. ماسک در ادامه صحبت‌های خود پرسید:

«حمایت واقعی وی از انتخابات دموکرات‌ها احتمال زیاد به بیش از 1 میلیارد دلار می‌رسد. این پول باید به جایی رفته باشد. پس مبلغ به این بزرگی اکنون کجاست؟»

مطلب مفید: آیا اتفاقات صرافی FTX برای شرکت گری اسکیل هم رخ خواهد داد؟

مکسین واترز، رئیس کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان آمریکا از حزب دموکرات و پاتریک مک‌هنری، عضو ارشد جمهوری خواه از سم بنکمن فرید خواسته‌اند تا در جلسه بررسی و تحقیق روز 13 دسامبر حاضر شود.

در پی این درخواست و پس از واکنش بسیار نرم و ملایم قانون‌گذاران با وی که همه مردم را شوکه کرد، افراد برجسته و فعال در حوزه ارزهای دیجیتال مانند رایان ویات، مدیرعامل پالیگان به واترز گفتند که سم بنکمن فرید مجرم است. جامعه ارزهای دیجیتال به صورت آشکارا در حال انتقاد از افراد و رسانه‌هایی هستند که به نظر با دریافت مبلغی سعی دارند سم بنکمن فرید را انسان خوبی نشان دهند.

گفتنی است که در جریان تور عذرخواهی در رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها، سم بنکمن فرید خود را قربانی نشان داد و در پایان نیز مورد تشوق قرار گرفت. در همین راستا یکی از کاربران توییتری اشاره داشت که دیدن مصاحبه وی مانند نگاه کردن مستند کیسی آنتونی بوده و بنکمن فرید همان قدر مکانیکی و غیرواقعی خود را نشان داده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان