داده‌های تازه: احتمال افزایش و دو برابر شدن قیمت کاردانو از سطوح فعلی وجود دارد

خانهاخبارداده‌های تازه: احتمال...

آنچه می‌خوانید...

پس از به روزرسانی هارد فورک واسیل و در حالی که تمامی اعضای جامعه انتظار رشد قیمت را داشتند، کاردانو مسیر نزولی را انتخاب کرد و به پایین ترین سطح خود از ماه فوریه 2021 رسید. به گزارش کریپتوپوتیتو، این ارز اکنون در آستانه ثبت هفتمین کندل نزولی ماهانه نیز قرار گرفته است.

سقوط قیمت کاردانو با سقوط کل بازار کریپتو در پی سیاست‌های انقباضی فدرال رزرو در رابطه با نرخ بهره آغاز شد. همچنین پس از راه اندازی هارد فورک مذکور، در عوض افزایش قیمت شاهد سقوط 20 درصدی کاردانو بودیم. با این حال  علیرغم کاهش اعتماد به نفس سرمایه گذاران، ممکن است به زودی شاهد افزایش قیمت باشیم.

آیا کاردانو پایین تر از ارزش واقعی خود قرار دارد؟

بر اساس گزارش پلتفرم تحلیلی سانتیمنت، کاردانو در پایین ترین سطح ممکن نسبت به ازش تحقق یافته خود از ماه فوریه 2019 قرار گرفته است. پایین بودن ارزش کاردانو بر اساس میانگین زیان تریدرها می‌تواند در ادامه منجر به یک حرکت صعودی برای قیمت این توکن شود.

توییت سانتیمنت

داده‌ها حاکی از آن است که شاخص MVRV-Z این ارز برای اولین بار در 45 ماه اخیر به ناحیه 1.35- رسیده است. این شاخص نرخ قیمت فعلی را نسبت به قیمت میانگین دارایی را نشان می‌دهد. داده‌های این شاخص نشان می‌دهد که یک دارایی تا چه مقدار بالاتر یا پایین‌تر ارزش واقعی خود معامله می‌شود.

مطلب مفید: کاردانو در آستانه هفتمین ماه متوالی از ثبت روند نزولی؛ آیا سقوط بیشتری در راه است؟

افزایش MVRV-Z نشان دهنده احتمال زیاد شدن فشار فروش در بازار در پی بالا بودن قیمت و پایین بودن آن نشان از احتمال رشد قیمت دارایی دارد. گفتنی است که آخرین باری که داده‌های این شاخص برای کاردانو در چنین سطوحی قرار داشت، شاهد رشد دو برابری قیمت این ارز بودیم.

DonAlt، یک تریدر مطرح در حوزه ارزهای دیجیتال به تازگی گفته است که کاردانو نیز می‌تواند با سرنوشتی مشابه ایاس، لایت کین و بیت کوین کش مواجه شود که روزی در میان 10 ارز برتر بازار قرار داشتند. قبل از بازار صعودی گذشته، این سه ارز موفق شدند خود را به سطوح بالایی برسانند اما محبوبیت آنها خیلی زود به اتمام رسید.

گفتنی است که قیمت کاردانو در حالی در ناحیه 0.35 دلاری قرار گرفته که شبکه این ارز اخیرا شاهد رشد خوبی در زمینه استیک کنندگان بوده است. در یک ماه گذشته تعداد استیک کنندگان شبکه رشدی 30 درصدی داشته است با این حال نگرانی اصلی میان سرمایه گذاران و کاربران کاهش درآمد استیک کنندگان است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان