کف قیمتی جدید شیبا اینو در برابر دوج کوین؛ آیا تاریخ با رالی صعودی تکرار می‌شود؟

خانهاخبارکف قیمتی جدید...

آنچه می‌خوانید...

در روزهای گذشته قیمت دوج کوین، میم کوین برتر بازار با رشد خوبی همراه شد و باعث شد تا قیمت شیبا اینو به دوج کوین (SHIB/DOGE) به کف جدیدی برسد. به نقل از کوین تلگراف، بر اساس داده‌های تاریخی و تکنیکالی چنین اتفاقی می‌تواند منجر به رشد 150 درصدی شیبا اینو مقابل دوج در ماه‌های پیش رو شود.

سقوط شیبا اینو مقابل دوج به کف قیمتی جدید

احتمال حرکت صعودی پس از آن ایجاد شد که قیمت شیبا در برابر دوج ابتدا به پایین‌ترین سطح خود در 0.0000841 سقوط کرد و سپس کمی با بازگشت همراه شد.  سقوط قیمت و واکنش به این محدوده با سطح پایینی کانال نزولی همراه شد که از نوامبر 2021 تاکنون معتبر بوده است. برای مثال، بار گذشته این حرکت نزولی در ماه مه رخ داد و قیمت باری دیگر به کف کانال نزولی واکنش نشان داد. پس از آن واکنش شاهد رشد 100 درصدی قیمت شیبا مقابل دوج کوین در سه ماه بودیم.

- Advertisement -

در ماه ژوئن نیز این اتفاق تکرار شد و سپس شاهد رشد 50 درصدی قیمت بودیم. نکته قابل توجه دیگر نیز در رابطه با میزان رشد شیبا در برابر دوج کوین در این حرکت‌ها بوده است. هر بار که قیمت به کف این کانال برخورد کرده تا محدوده 0.0002186 و 0.0002536 رشد داشته است. این ناحیه با سطح 78.6 و 100 فیبوناچی اصلاحی تلاقی دارد و به نظر دلیل واکنش به این سطح وجود این خطوط فیبوناچی باشد.

نمودار شیبا اینو مقابل دوج کوین

اکنون و با توجه به برخورد دوباره قیمت به کف این کانال نزولی، بسیاری انتظار رشد سریع قیمت به ناحیه مذکور را دارند. اگر تاریخ تکرار شود و شیبا حرکت صعودی خود را آغاز کند برای رسیدن به هدف صعودی باید تا سه ماه اول سال آینده با رشد 150 درصدی همراه شود. علاوه بر آن، شاخص RSI نمودار نیز در ناحیه اشباع فروش قرار گرفته که خود می‌تواند سیگنال دیگری مبنی بر یک حرکت صعودی برای شیبا مقابل دوج باشد.

مطلب مفید: سرمایه‌گذاری در وب 3.0 را بیاموزید!

احتمال سقوط بیشتر شیبا اینو در برابر دلار

نشانه‌های بیشتر در مورد افزایش قریب الوقوع قیمت شیبا در برابر دوج از عملکردهای فردی این میم کوین‌ها در برابر دلار آمریکا می‌آید. دوج کوین در ماه اکتبر و پس از تایید اخبار خرید توییتر توسط ایلان ماسک، نسبت به دلار آمریکا با رشد بیش از 100 درصدی همراه شد.

نمودار دوج کوین
نمودار دوج کوین

این حرکت صعودی RSI دوج را به 95 رساند تا در بالاترین میزان اشباع خرید از ماه آوریل سال گذشته قرار گیرد. در حال حاضر قیمت این میم کوین همچنان در ناحیه اشباع خری قرار دارد و باید در روزهای آتی انتظار اصلاح بیشتر را داشت. به عبارتی دیگر انتظار می‌رود قیمت دوج تا سطح 0.055 دلاری سقوط کند.

در همین مدت، قیمت شیبا نسبت به دلار آمریکا رشد 10 درصدی را تجبه کرد و RSI آن نیز در ناحیه خنثی قرار دارد که نشان از کمتر بودن فشار فروش این ارز نسبت به دوج کوین دارد. علیرغم این موضوع باید توجه داشت که نمودار شیبا مقابل دلار همچنان با ریسک سقوط بیشتر تا سطح 0.00001088 دلاری قرار دارد.

نمودار شیبا اینو
نمودار شیبا اینو

باید اشاره داشت که شکست این سطح می‌تواند منجر به فعال شدن مثلث افزایشی در داخل نمودار این جفت ارز شود و نتیجه آن سقوط به هدف قیمتی الگو در 0.00000682 دلار خواهد بود. اگر چنین حرکتی رخ دهد شاهد سقوط 45 درصدی قیمت شیبا اینو در سه ماه اول سال 2023 خواهیم بود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان