15 جولای، آخرین مهلت خروج کاربران چینی از استپن؛ تاثیر آن بر قیمت GMT چه خواهد بود؟

خانهاخبار15 جولای، آخرین...

آنچه می‌خوانید...

پایان کار برنامه حرکت برای کسب درآمد استپن در کشور چین در حال نزدیک شدن است. با توجه به مسائل و سیاست های قانونی در چین، پلتفرم استپن در ماه مه اعلام کرد که دیگر سرویس GPS را برای کاربران این کشور فراهم نخواهد کرد و بدین ترتیب کاربران چینی دیگر قادر به استفاده از استپن نخواهند بود. در پی این اعلامیه، قیمت توکن های پلتفرم واکنش منفی نشان داد و با ریزش همراه شد.

خروج کاربران چینی از استپن در 15 جولای

این پروژه در پی اعلامیه خود به کاربران چینی تا تاریخ 15 جولای فرصت داد که حساب های کاربری خود را حذف کرده و از این پلتفرم خارج شوند، در ادامه نیز گفت که این برنامه از ابتدای حضورش هیچ فعالیت تجاری در خاک چین نداشته است. بنابر ادعای تیم استپن، این برنامه همیشه تابع قوانین رفتار کرده است.

- Advertisement -

در همین حین، خارج شدن کاربران چینی در 15 جولای می‌تواند تاثیر بسزایی در قیمت ارزهای دیجیتال پروژه استپن داشته باشد. به تازگی خروج صرافی رمز ارزی مشهور هیوبی از چین تاثیر زیادی روی میزان درآمد این پلتفرم گذاشت. این اتفاق در پی آن رخ داد که ممنوعیت رمز ارزها در چین، صرافی هیوبی را مجبور ساخت تا حساب میلیون ها کاربر چینی خود را حذف کند.

مطلب مفید: ارز فگ (FEG Token) چیست؟

جامعه تریدرها در همین راستا با دقت در حال دنبال کردن ددلاین تاریخ 15 جولای هستند. احمد ماناسرا، یکی از تریدرهای حوزه کریپتو می‌گوید انتظار ریزش قیمت رمز ارزهای پروژه استپن را دارد. وی در این باره افزود:

«روز 15 جولای، تمام حساب های استپن در چین مسدود خواهند شد و مشخص نیست تا چه حد در بازار تاثیر داشته باشد. اما از دیدگاه تکنیکالی معتقد هستم که قیمت GMT تا سطح 0.7 دلاری سقوط می‌کند.»

گفتنی است که در روز 26 مه و پس از اعلام چین، قیمت استپن سقوط سنگینی را از محدوده 1.2 دلاری آغاز کرد و به سطح 0.8 دلاری رسید. در زمان نگارش این مطلب، قیمت GMT با رشدی 1 درصدی در محدوده 1 دلاری معامله می‌شود. علاوه بر آن، ارزش بازاری استپن تا قبل از اعلامیه چین 825 میلیون دلار بود و اکنون این رقم به 613 میلیون دلار رسیده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان