دائو سوشی سواپ و مدیرعامل آن از SEC احضاریه دریافت کردند

خانهاخباردائو سوشی سواپ...

آنچه می‌خوانید...

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در ادامه اقدامات خود علیه حوزه دیفای و دائوها، به‌تازگی حکم احضاریه‌ای را برای دائو صرافی سوشی سواپ و جرد گری (Jared Grey)، مدیرکل صرافی ارسال کرده است. گفتنی است که گری در ماه اکتبر 2022 به مقام مدیرعاملی پلتفرم منصوب شده بود و قصد داشت در دوران مدیریت خود باری دیگر این پلتفرم را به روزهای اوج بازگرداند.

ایجاد صندوق سرمایه سوشی سواپ برای نبرد حقوقی

به گزارش بین‌کریپتو، در پاسخ به احضاریه کمیسیون بورس، گری پیشنهادی را مطرح کرد تا یک صندوق دفاع حقوقی ایجاد شود تا از آن برای پوشش هزینه‌های نبرد حقوقی با SEC استفاده شود. وی همچنین اشاره داشت که ارزش صندوق 3 میلیون دلار خواهد بود.

- Advertisement -
توییت احضاریه SEC

گری در این باره توضیح داد که محیط قانونی جهانی در حوزه دائوها نامشخص است و سیاست‌های بیمه در این زمینه نیز محدود هستند. درنتیجه پیشنهاد می‌کنیم که سوشی دائو یک صندوق پوششی به ارزش 3 میلیون دلار تتر ایجاد کند.

این صندوق هزینه‌های حقوقی مربوط به استعلامات، دعاوی حقوقی و سایر موضوعاتی را که مشارکت‌کنندگان اصلی سوشی سواپ را هدف قرار می‌دهد، پوشش می‌دهد. وی افزود بدیهی است که منابع مالی باید برای رسیدگی به نیازهای قانونی برای تداوم عملیات و محافظت از مشارکت‌کنندگان اصلی در دسترس باشد.

گفتنی است که حدود 79% از رأی‌دهندگان به این طرح پیشنهادی رأی مثبت دادند. باید اشاره داشت که از زمان راه‌اندازی رأی‌گیری یک روز گذشته و هنوز مشخص نیست که نتیجه نهایی چه خواهد شد. بنا بر طرح، سوشی دائو در حال همکاری با کمیسیون بورس آمریکا است. با این حال، پس از انتشار اخبار مربوط به احضاریه کمیسیون بورس برای سوشی سواپ، توکن سوشی با اصلاح همراه شد و اکنون در محدوده 1.17 دلاری قرار گرفته است.

مطلب مفید: ۵ ایردراپ برتر سال ۲۰۲۳؛ این آلت کوین‌ها را زیرنظر داشته باشید

حمله آژانس‌های آمریکایی به دائوها

در حال حاضر دائوها تبدیل به بزرگ‌ترین هدف نهادهای قانونی در آمریکا شده‌اند. سال گذشته، کمیسیون معاملات آتی آمریکا از دائو اوکی (Ooki) شکایت کرد و مدعی شد که این پلتفرم در حال عرضه غیرقانونی محصولات مشتقه رمز ارزی است. علاوه بر سوشی سواپ، کمیسیون بورس برای دائو کریپتوفد (CryptoFed) نیز احضاریه ارسال کرده است. باید اشاره داشت که اعضای جامعه این اتفاقات را تلاش کمیسیون بورس و دیگر نهادهای آمریکایی برای سرکوب حوزه کریپتو تلقی کرده‌اند.

در حالی سوشی سواپ با احضاریه SEC مواجه شده است که در چند ماه اخیر همواره در تلاش برای توسعه بیشتر بوده است. این پلتفرم محصول وام‌دهی خود را در ماه ژانویه تعطیل کرد و تمرکز خود را معطوف به صرافی غیرمتمرکز کرد. باید دید که آیا احضاریه کمیسیون بورس تاثیری بر برنامه‌های صرافی خواهد داشت یا خیر. با این حال، گری اعلام کرده است که تا زمان مشخص شدن همه‌چیز، تیم سوشی سواپ به توسعه بر اساس برنامه اصلی خود ادامه خواهد داد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان