سم بنکمن فرید در برابر تمامی اتهامات وارده ادعای بی‌گناهی کرد

خانهاخبارسم بنکمن فرید...

آنچه می‌خوانید...

لوئیس کاپلان، قاضی منطقه‌ای ایالات ‌متحده از ناحیه جنوبی نیویورک، در جریان محاکمه مدیر سابق صرافی رمز ارزی FTX در دادگاه منهتن در روز سه شنبه یک تاریخ آزمایشی را برای محاکمه اصلی وی مشخص کرد. سم بنکمن فرید که 8 مورد جرم مختلف از جمله کلاه‌برداری اینترنتی و نقض قوانین تأمین مالی کمپین‌های انتخاباتی متهم شده است، در آغاز جلسه استماع روز گذشته در رابطه با تمامی آنها ادعای بی‌گناهی کرد.

دادگاه سم بنکمن فرید

به نقل از کوین دسک، مدیرعامل سابق صرافی FTX روز گذشته برای دومین بار در دادگاه نیویورک حاضر شد. وی در دادگاه هفته گذشته موفق شد آزادی خود با قید وثیقه را به دست آورد و پس از آن مستقیم به خانه والدینش در کالیفرنیا سفر کرد. بر اساس گزارشی از وال استریت ژورنال، انتظار می‌رفت که وی ادعای بی‌گناهی کند.

- Advertisement -

دنیل ساسون، دستیار دادستان ایالات متحده به دادگاه گفت که دادستان انتظار دارد که بخش عمده‌ای از اطلاعات مربوط به پرونده در هفته‌های آینده تکمیل شود. وی همچنین اشاره داشت که دادگاه در هفته‌های آینده از اطلاعاتی که قبلاً داشته است، پرونده خود را تشکیل و ارائه خواهد کرد. این اطلاعات شامل پرونده ورشکستگی FTX نیز می‌شود.

قاضی دادگاه به بنکمن فرید اجازه داد تا نام دو فرد دیگری که وثیقه 250 میلیون دلاری وی را در کنار والدینش امضا کردند، فاش نکند. باید اشاره داشت که رسانه‌ها می‌توانند تا 12 ژانویه به دادگاه برای افشای هویت امضاکنندگان اعتراض کنند. با این حال، وکلای بنکمن فرید معتقدند که فاش شدن نام آنها می‌تواند نگرانی‌های امنیتی و حریم خصوصی به همراه داشته باشد.

از طرف دولت، ساسون از دادگاه خواست تا شرایط وثیقه بنکمن فرید را اصلاح کند و درخواست کرد که وی از دسترسی یا انتقال هرگونه دارایی مرتبط با FTX یا نهادهای وابسته به آن منع شود. وی در توضیحات خود به اتفاقات هفته گذشته و فعال شدن دوباره کیف پول‌های آلامدا و خروج هزاران دلار سرمایه از آنها اشاره کرد. ساسون افزود که این سرمایه اکنون برای مصادره توسط دولت غیرقابل دسترس است.

مطلب مفید: معرفی کامل بهترین روش‌های استیکینگ اتریوم

در حالی که وکلای بنکمن فرید اشاره داشتند که وی هیچ نقشی در تراکنش‌ها نداشته و در حقیقت تلاش خود را برای همکاری با دادستان‌ها نیز کرده است، قاضی دستور داد که وی نباید هیچ دسترسی به سرمایه‌های مربوط FTX و آلامدا داشته باشد. ساسون در ادامه افزود، درست است که مدیرعامل سابق FTX در پستی توییتری نقش داشتن در تراکنش‌ها را رد کرده اما وی در گذشته نیز بیانیه دروغ منتشر کرده است.

سم بنکمن فرید ماه گذشته و پس از درخواست دادستان‌های فدرال و اتهام به 8 مورد جرم مختلف، در باهاماس دستگیر شد. این دادستان‌ها به وی اتهام سوءاستفاده از سرمایه مشتریان، استفاده از سرمایه کاربران برای پرداخت بدهی‌های آلامدا و دروغ گفتن درباره وضعیت سلامت مالی FTX زدند.

نتیجه دادگاه روز گذشته باعث تشکیل محاکمه در ماه اکتبر شده است که در آن دادستان‌ها توضیح خواهند داد چگونه سم بنکمن فرید قوانین فدرال را در کلاه‌برداری از مشتریان، سرمایه‌گذاران و وام‌دهندگان خود و همچنین اتهامات مربوط به مقررات مالی کمپین انتخاباتی نقض کرده است.

قبل از محاکمه، وکلا زمان خواهند داشت تا کشفیات پرونده را بررسی کنند. وکلای مدیرعامل سابق FTX تا 3 آوریل فرصت دارند تا درخواستی برای رد این پرونده ارائه کنند و دادستان‌های فدرال باید تا 24 آوریل پاسخ دهند. پاسخ بعدی بنکمن فرید در 8 مه است و هر دو طرف می‌توانند در روز 18 مه در جلسه استماع در مورد پرونده‌های خود بحث کنند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان