top banner adv

ارز بیبی دوج (Babydoge) چیست؟

ارز بیبی دوج (Babydoge) چیست؟
0
بازدید : 10806

قیمت ارز بیبی دوج امروز در تاریخ 26 تیر ماه 1400 معادل 0.00000000127 دلار و حجم معاملات 24 ساعته آن حدود 3 میلیون و 224 هزار دلار است. توکن Baby Doge در 24 ساعت گذشته 2.53 درصد کاهش داشته است و رتبه فعلی این ارز دیجیتال در کوین‌مارکت کپ 232 است، ضمن آنکه ارزش بازار آن در حال حاضر نزدیک به 147 میلیون دلار است. همچنین عرضه در گردش این توکن 115,113,333,036,839,000 واحد و حداکثر عرضه آن 420,000,000,000,000,000 واحد است. با فکت کوینز و بررسی ارز بیبی دوج همراه باشید.

بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال برای خرید و فروش توکن Baby Doge با قیمت فعلی در حال حاضر OKX، MEXC، CoinTiger، Bitget و AAX هستند.

بیبی دوج (BabyDoge) چیست؟

بیشتر بخوانید : ارز چیلیز (CHZ) چیست؟

بیبی دوج (Babydoge) برخی از خصوصیات خود را از پدر خود دوج‌کوین (Doge) به ارث برده است. این رمزارز جدید توسط طرفداران کامیونیتی آنلاین Doge Meme متولد شد. Baby Doge با افزایش سرعت تراکنش خود به دنبال تحت تأثیر قرار دادن پدرش است. این توکن دارای یک نرخ عرضه ثابت است که به دارندگان (هولدرهای) آن پاداش داده می‌شود، بنابراین در هر تراکنش توکن‌های جدید Babdoge به طور خودکار به کیف پول شما اضافه می‌شود.

ضمن آنکه 5 درصد از هر تراکنش به طور خودکار بین هولدرهای ارز بیبی دوج توزیع می‌شود. در واقع، Baby Doge به عنوان یک شوخی و با هدف کمک به گسترش آگاهی در مورد سرپرستی از حیوانات ساخته شد. بیبی دوج یک نقشه راه بلندپروازانه دارد که شامل تلاش‌های بیشتر برای کمک به حیوانات خانگی، ساخت توکن‌های NFT، گیم‌فای (GameFi) و موارد دیگر است.

ارز بیبی دوج
بیبی دوج (BabyDoge) چیست؟

بنیانگذاران بیبی دوج چه کسانی هستند؟

مانند سایر ارزهای دیجیتال میم، مشخص نیست که سازندگان و تیم اصلی پشت ارز بیبی دوج چه کسانی هستند. توسعه دهندگان BabyDoge را با استفاده از زنجیره هوشمند بایننس (BNB) ساختند که با اکوسیستم اتریوم نیز سازگار است. بیبی دوج از زمان آغاز به کار خود در ژوئن 2021، جامعه‌ای متشکل از 1300000 هولدر، 200000+ عضو تلگرام، 880000+ دنبال کننده توییتر و 245000+ دنبال کننده اینستاگرام را گرد هم آورده است.

بیشتر بخوانید: بیبی دوج (Baby Doge) چیست؟ پیش‌بینی‌ قیمت بیبی دوج در آینده

چه چیزی بیبی دوج را منحصر به فرد می‌کند؟

Baby Doge یک توکن ضد تورمی است که به‌گونه‌ای طراحی شده است که با گذشت زمان نایاب‌تر شود. هولدرهای Baby Doge به سادگی با نگه داشتن توکن‌های بیبی دوج در کیف پول خود، به طور خودکار Baby Doge های جدید دریافت می‌کنند. تعداد baby doge های موجود در کیف پول شما با هر تراکنش افزایش می‌یابد چراکه شما به عنوان هولدر baby doge به طور خودکار از هر تراکنشی که در اکوسیستم Baby Doge اتفاق می‌افتد، 5 درصد کارمزد دریافت می‌کنید.

بیبی دوج در دنیای واقعی هم کاربردهایی دارد که این در بسیاری از میم‌کوین‌ها مشاهده نمی‌شود. ارز بیبی دوج دارای کارت BabyDoge و اپلیکیشن موبایل است و برای ادغام baby doge در پلتفرم‌های تجارت الکترونیک مانند WooCommerce، Shopify و Magento با شرکت Coinpayments همکاری کرده است.

بیشتر بخوانید : شبکه Bancor Network راه حلی برای عدم نقدینگی کافی صرافی ها

چند واحد BabyDoge در بازار در گردش است؟

بیشتر بخوانید : ارز دیجیتال دش کوین (Dash) چیست؟

در مجموع 420 کوادریلیون توکن Baby Doge وجود دارد که 295 کوادریلیون در حال حاضر در گردش است و 125 کوادریلیون (حدود 30٪) تاکنون با توکن سوزی حذف شده است. Baby Doge از سه مکانیزم برای افزایش نایابی Baby Doge استفاده می‌کند: رفلکشن Reflection)-افزودن توکن به کیف پول هولدرها)، تأمین نقدینگی (اضافه شدن به عنوان نقدینگی در صرافی پنکیک سواپ)، و توکن سوزی.

از 10 درصد کارمزد تراکنش، 5 درصد دوباره بین هولدرها توزیع می‌شود و 5 درصد دیگر توسط قرارداد هوشمند به BNB تبدیل می‌شود و به صورت خودکار به عنوان یک جفت نقدینگی (liquidity pair) به استخرهای نقدینگی پنکیک سواپ (Pancake Swap) اضافه می‌شود.

قیمت Baby Doge در زمان عرضه 0.000000000175 دلار بود و در تاریخ 4 ژوئیه 2021 به بالاترین حد خود یعنی 0.000000007695 دلار رسید که بیانگر افزایش تقریباً 44 برابری قیمت در کمتر از یک ماه است.

امنیت شبکه Baby Doge

بیبی دوج از زنجیره هوشمند بایننس و الگوریتم اجماع اثبات اعتبار سهام POSA (Proof of Staked Authority) استفاده می‌کند که بر 21 اعتبارسنج برای غیرمتمرکز کردن شبکه و مشارکت کامیونیتی متکی است.

بیشتر بخوانید: اثبات اعتبار سهام (POSA) چیست؟

بیشتر بخوانید : شاردیوم (Shardeum) چیست؟

از کجا می‌توان ارز بیبی دوج (BabyDoge) خریداری کرد؟

بیشتر بخوانید : ارز دیجیتال سند باکس (Sandbox) چیست؟

اگر مایل به خرید Baby Doge هستید، صرافی‌های برتر برای معامله Baby Doge در حال حاضر Gate.io، Poloniex، OKEx، BitForex، Bitrue، DigiFinex، BabySwap، XT.COM، LBank، PancakeSwap (V2)، CoinW و DODO BSC هستند.

مارکت ارز بیبی دوج
3
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x