top banner adv

ارز دیجیتال LADYS یا مجموعه ان اف تی Milady‌ چیست؟

ارز دیجیتال LADYS یا مجموعه ان اف تی Milady‌ چیست؟
0
بازدید : 7363

همان طور که تنها یک توئیت رمزآلود از ایلان ماسک، باعث شد قیمت دوج کوین (DOGE) سر به فلک بکشد، ارز دیجیتال LADYS نیز پس از توئیت ماسک در 11 می 2023، تنها ظرف 24 ساعت ۵ هزار درصد رشد کرد. البته این میم کوین تنها ارز دیجیتالی نبود که از توئیت ماسک سود برد: چراکه مجموعه ان اف تی میلادی میکر (Milady Maker) نیز شاهد افزایش قیمت از 3.75 ETH به 5.25 ETH در بازارهای ثانویه بود.

آیا این می‌تواند جرقه‌ای برای احیای مجموعه ان اف تی Milady، که در ماه مه گذشته شاهد کاهش قیمت‌ پس از درگیر شدن در یک جنجال بود، باشد؟ با فکت کوینز همراه باشید تا به جواب برسیم.

مجموعه ان اف تی Milady Maker چیست؟

میلادی میکر (Milady Maker) یک مجموعه NFT متشکل از 10000 عکس پروفایل توسط دو کاربر توییتر، Milady Sonora و Charlotte Fang است. گفته می‌شود که این آواتارهای NFT از قبایل سبک خیابانی ژاپن الهام گرفته شده‌اند و هر آواتار دارای امتیاز قطره‌ای خاص خود است که رتبه آن را تعیین می‌کند.

علاوه بر عکس‌های پروفایل، میلادی میکر قابلیت‌های دیگری نیز برای ارائه به کامیونیتی خود دارد: Milady VRtube (شامل آواتارهای Milady VTube)، پارتی‌های Milady rave در شهرهای بزرگی مانند نیویورک و توکیو، کالاهای تجاری Milady، و حتی یک متاورس.

توکن MILADY

بیشتر بخوانید : ارز دیجیتال پای نتورک (Pi Network) چیست؟ آیا پای نتورک قابل اعتماد است؟

جو تبلیغاتی ایجاد شده در طول پیدایش این مجموعه، باعث افزایش قیمت یکی از این NFTها به رقم باورنکردنی 6000 دلار در اواسط آوریل 2022 شد. تنها یک ماه بعد، شارلوت فانگ متهم شد که او «میا» (Miya) است؛ یک نئونازی ناشناس که دیدگاه‌های متعصبانه‌ای علیه سیاه‌پوستان، همجنس‌گرایان، ترنس‌ها، یهودیان و زنان دارد.

فانگ در ابتدا این اتهامات را رد کرد، اما پس از شواهد ارائه شده توسط توسعه‌دهنده دیفای 0xngmi، سرانجام اعتراف کرد که او میا است و اعلام کرد که از تیم Milady NFT کناره‌گیری می‌کند. با این حال، او همچنان اصرار داشت که میا فقط یک حساب ترول است و دیدگاه های واقعی او چنین نیست. پس از اعلامیه او، قیمت Milady NFT بیش از 60 درصد سقوط کرد و تنها یک سال بعد بهبود یافت.

در 11 مه 2023، ایلان ماسک در توییتی از Milady Maker NFT نام برد که باعث شد قیمت‌های Milady NFT و میم کوین  LADYS سر به فلک بکشد.

بیشتر بخوانید: توکن BOB ‌چیست ؟ آشنایی با ارز دیجیتال باب و آینده آن

بیشتر بخوانید : بلاک چین وکس (WAXP)؛ یک بلاک چین NFT با کربن خنثی

ارز دیجیتال  LADYS چیست؟

ارز دیجیتال  LADYS توسط حامیان  Milady Makerبه عنوان ناجی این مجموعه بحث برانگیز معرفی شده است. LADYS با اشاره به امتیاز قطره‌ای Milady برای آواتارهایش، خود را ارز قطره‌ایِ (drip currency) میلادی می نامد. با این وجود، LADYS به هیچ وجه به مجموعه Milady Maker NFT وابسته نیست و طرفداران Milady NFT آن را برای ادای احترام به NFT های Milady Maker ایجاد کردند.

نقشه راه ارز دیجیتال  LADYS

در حالی که LADYS هیچ نقشه راه رسمی ندارد، تیم Milady Meme Coin سه فاز توسعه را برای این رمزارز اعلام کرده است که امیدوارند در طول زمان به آن دست یابند.

فاز اول به کمک به ترند شدن LADYS در توییتر و لیست شدن آن در CoinGecko و CoinMarketCap اختصاص دارد، در حالی که فاز دوم شامل مشارکت‌های اجتماعی و لیست شدن در صرافی‌های متمرکز با هدف دستیابی به 10000 هولدر است. فاز سوم و نهایی، با هدف تبدیل LADYS به توکن نمونه‌ی بازار میم کوین‌ها و لیست شدن آن در صرافی‌های متمرکز درجه یک برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید : ریوین (Revain)؛ نظرتان را درباره توکن ها بگویید و پاداش بگیرید!

توکنومیکس ارز دیجیتال LADYS

LADYS دارای سقف عرضه 888,000,888,000,888 توکن است. از این تعداد، 94 درصد به استخر نقدینگی فرستاده شده و سوزانده شده است، 1 درصد نیز به هولدرهای PEPE و Milady NFT ارسال شده  و 5 درصد باقی مانده در یک کیف پول چند امضایی ذخیره می‌شود که به راحتی از طریق سرویس miladymeme.eth قابل ردیابی است.

LADYS را از کجا بخریم؟

شما می‌توانید ارز دیجیتال LADYS را از صرافی‌های غیرمتمرکز مانند یونی سواپ (Uniswap) یا صرافی‌های متمرکزی چون بای بیت (Bybit) خریداری کنید.

بیشتر بخوانید : آینده ریپل XRP

بیشتر بخوانید: Collection.xyz چیست؟ آشنایی با صرافی غیرمتمرکز NFT

پیش بینی قیمت Milady

به تاریخ 15 می 2023، LADYS دارای ارزش بازار 125.63 میلیون دلار و قیمت آن 0.00000014 دلار است. این قیمت تقریباً 20000 درصد افزایش نسبت به پایین ترین قیمت تاریخ خود یعنی 0.00000000073 دلار در 10 می 2023 و کاهش 18 درصدی نسبت به ATH 0.00000017 دلاری آن در 11 می 2023 را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید : ارز دیجیتال وینک (WINk) چیست؟ نقش توکن WIN چیست؟

تحلیلگران دیدگاه‌های مشابهی در مورد ارز دیجیتال LADYS دارند و افزایش کلی قیمت را در طول سال های آینده پیش بینی می کنند. Gate.io پیش‌بینی می‌کند که در سال 2025 با افزایش 57 درصدی به میانگین 0.00000022 دلار و به دنبال آن یک صعود بیش از 250 درصدی در پنج سال بعد به 0.0000005 دلار را تجربه میکند. DigitalCoinPrice حتی صعودی‌تر است و انتظار یک روند صعودی را تا سال ۲۰۳۰ دارد.

آیا LADYS سرمایه گذاری خوبی است؟

علیرغم اینکه ارز دیجیتال LADYS هیچ تیم یا نقشه راهی رسمی ندارد و یک میم کوین بی‌فایده است، انتقال سریع آن از اولین فاز نقشه راه تا فاز دوم آن، پتانسیل LADYS را برای سرمایه گذاری در دراز مدت نشان می‌دهد.

جمع بندی

آیا ارز دیجیتال LADYS می‌تواند دوج کوین بعدی باشد یا فقط یک میم کوین پر سر و صدا است که به زودی خاموش خواهد شد؟ گرچه آینده مشخص نیست، اما روند اخیر LADYS آن را به یک میم کوین جذاب برای اضافه شدن به سبد سرمایه گذاری تبدیل کرده است.

1
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x