استخراج بلاکی در شبکه بیت کوین ۸۵ دقیقه زمان برد

خانهاخباراستخراج بلاکی در...

آنچه می‌خوانید...

شبکه بیت کوین امروز صبح اتفاقی عجیب را تجربه کرد و استخراج یک بلاک در آن، بیش از یک ساعت به طول انجامید. به گزارش کوین دسک، طول کشیدن استخراج بلاک شماره 759054 در شبکه بیت کوین باعث شد تا هزاران تراکنش برای مدت طولانی در وضعیت تاییدنشده باقی بمانند.

بر اساس اطلاعات موجود در کاوشگرهای بلاکچین بیت کوین، مدت زمان 85 دقیقه بین تولید بلاک شماره 759054 که توسط استخر فاندری یو‌اس‌ای (Foundry USA) استخراج شد با بلاک شماره 759053 که استخر لوکسر (Luxor) آن را استخراج کرد، سپری شده است. به گفته پلتفرم ممپول (Mempool)، بیش از 13000 تراکنش به دنبال این اتفاق در وضعیت تاییدنشده قرار گرفتند.

هفته گذشته سختی شبکه بیت کوین بار دیگر افزایش یافت و به اوج 35.6 تریلیون واحد رسید. افزایش سختی استخراج به این خاطر صورت می‌گیرد تا زمان تایید بلاک‌ها در حدود 10 دقیقه باقی بماند. با افزایش سختی شبکه، هزینه‌های مربوط به استخراج بیت کوین برای ماینرها افزایش یافته و با توجه به رشد بهای انرژی و همچنین بازار نزولی کنونی، فشار بسیار زیادی به آنها وارد می‌کند.

البته اتفاقی که امروز در شبکه بیت کوین افتاد، رویداد چندان عجیبی نیست. تاج درایجا (Tadge Dryja) بنیانگذار شبکه لایتنینگ در توییتی در واکنش به این اتفاق خاطرنشان کرد بدون در نظر گرفتن تغییرات مربوط به سختی شبکه، می‌توان انتظار داشت هر 34 روز یک بار شاهد فاصله 85 دقیقه‌ای بین تولید بلاک‌ها باشیم.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان