سوشی سواپ استخرهای نقدینگی متمرکز خود را راه‌اندازی می‌کند

خانهاخبارسوشی سواپ استخرهای...

آنچه می‌خوانید...

صرافی سوشی سواپ، پلتفرم معاملاتی غیرمتمرکز در فضای ارزهای دیجیتال استخرهای نقدینگی متمرکز خود را بر بستر 13 شبکه بلاک چینی راه‌اندازی می‌کند. باید اشاره داشت که راه‌اندازی این استخرهای نقدینگی متمرکز یا استخرهای v3 توسط سوشی سواپ، گامی مهم و بزرگ به شمار می‌رود. همچنین باید اشاره داشت که سوشی اولین صرافی غیرمتمرکزی است که با 13 شبکه چنین رنج بزرگی را پوشش می‌دهد.

استخرهای نقدینگی متمرکز سوشی سواپ

به نقل از بیتکوینیست، استخرهای v3 سوشی سواپ مزیت‌های بسیار بیشتری نسبت به استخرهای نقدینگی سنتی دارند. با متمرکز کردن نقدینگی در محدوده‌های قیمتی کوچک‌تر در نزدیکی قیمت بازار، احتمال زیان را کاهش می‌دهند و به تأمین‌کنندگان نقدینگی نیز اجازه می‌دهند تا نقدینگی لازم را در یک محدوده فشرده تأمین کنند. اتفاقی که نتیجه آن کارآمدی سرمایه و درآمد می‌شود.

- Advertisement -

گفتنی است که این استخرها طراحی شده‌اند تا تجربه معاملاتی تریدرها و تأمین‌کنندگان نقدینگی را بهینه‌سازی کنند. این قابلیت جدید، فاصله میان سفارش‌های خرید و فروش را از بین برده که نتیجه آن کاهش اسلیپج برای تریدرها می‌شود. سوشی سواپ علاوه بر استخرهای نقدینگی متمرکز، رابط کاربری خود را نیز تغییر داده تا کاربران بتوانند با راحتی بیشتری از این صرافی استفاده کنند.

بر اساس بیانیه صرافی، این تغییرات به کاربران اجازه می‌دهد تا راحت‌تر به موقعیت‌های معاملاتی دسترسی داشته باشند و تریدهای خود را مدیریت کنند. باید اشاره داشت که انتشار v3 شامل یک قرارداد پردازش مسیر جدید برای سیستم داخلی سوشی سواپ می‌شود که تمامی این استخرهای نقدینگی متمرکز را بر بستر پلتفرم به متصل می‌کند. بدین ترتیب، استخرها توانایی تعامل با یکدیگر را خواهند داشت که منجر به ایجاد یک اکوسیستم بزرگ از نقدینگی لازم برای کاربران خواهد شد.

مطلب مفید: ارز دیجیتال Wojak چیست و آینده آن چگونه خواهد بود؟

راه‌اندازی استخرهای v3 بر بستر 13 شبکه، تنها گامی اول از پذیرش گسترده نقدینگی متمرکز خواهد بود. در هفته‌های پیش رو، سوشی سواپ قصد دارد نزدیک به 30 استخر نقدینگی متمرکز را در دو فاز مختلف و برای حمایت از ایده اولیه خود در تمامی شبکه‌های پشتیبانی شده توسط این صرافی راه‌اندازی کند.

مسیر پیش رو

در فاز اول شاهد قرارگیری استخرها در 13 شبکه خواهیم بود. همچنین باید اشاره داشت که به‌زودی شبکه‌های بیشتری به این برنامه اضافه خواهند شد. درنهایت هر 30 شبکه فعال بر سوشی سواپ، از این قابلیت بهره‌مند خواهند شد. علاوه بر آن، سوشی سواپ قصد دارد پلتفرم خود را به‌طور کامل بر بستر رول آپ‌های دانش صفر نیز راه‌اندازی کند.

در فاز دوم، این صرافی برنامه پاداش منحصر به فرد خود را برای تأمین‌کنندگان نقدینگی معرفی می‌کند. در این برنامه، به تأمین‌کنندگان نقدینگی واجد شرایط پاداش بیشتر در قالب SUSHI پرداخت خواهد شد. این برنامه ابتدا بر بستر اتریوم، آوالانچ، پالیگان و آربیتروم راه‌اندازی می‌شود و با گذشت زمان دیگر شبکه‌ها را نیز پشتیبانی خواهد کرد.

گفتنی است که راه‌اندازی استخرهای نقدینگی متمرکز سوشی سواپ بر بستر شبکه‌های مختلف، این سؤال را ایجاد کرده است که آیا دیگر صرافی‌های غیرمتمرکز نیز این مسیر را دنبال خواهند کرد یا خیر. مزایای این استخرها مشخص است و پوشش شبکه‌های گسترده توسط سوشی سواپ، به این پلتفرم نسبت به رقبا برتری خوبی داده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان