به دنبال اولتیماتوم ایلان ماسک، صدها کارمند توییتر استعفا خواهند داد

خانهاخباربه دنبال اولتیماتوم...

آنچه می‌خوانید...

تنها سه هفته پس از تصاحب توییتر، غول رسانه‌های اجتماعی، ایلان ماسک خروج و استعفای افراد زیادی از این شرکت را کلید زده است. به نقل از کریپتوپوتیتو، در هفته اول، ماسک مدیران ارشد این شرکت از جمله مدیرعامل و مدیر مالی شرکت را اخراج کرد و 3500 موقعیت شغلی در توییتر را نیز حذف کرد. اکنون نیز وی به کارمندان باقی مانده اولتیماتوم داده که خود را برای ساعات طولانی و پرفشار آماده کنند یا استعفا دهند. بنابر گزارش‌ها، بسیاری قصد استعفا از توییتر را دارند.

صدها کارمند به دنبال استعفا از توییتر هستند

روز چهارشنبه، ایلان ماسک ایمیلی را برای کارکنان توییتر ارسال کرد و در آن نوشته بود در ادامه به منظور پیشرفت و ایجاد توییر 2.0 و همچنین موفقیت در دنیای رقابتی کنونی باید با شدت بسیار بیشتر کار کرد. وی در ادامه این مطلب از کارکنان خواست که در صورت موافقت با این برنامه و قصد ماندن بر روی گزینه بله ارسالی در متن ایمیل کلیک کنند.

- Advertisement -

وی همچنین اشاره داشت اگر کارکنان تا ظهر روز پنجشنبه به این ایمیل پاسخی ندهند، فرض بر استعفا گذاشته خواهد شد و به آنها مزایای پایان دوره کار اهدا خواهد شد. پس از این ایمیل، نظرسنجی در فضای کاری میان کارمندان توییتری برگزار شد که چند درصد از آنها توییتر را ترک خواهند کرد که حدود 50% از کارمندان به نظر قصد ترک شرکت را دارند.

مطلب مفید: استاد اقتصاد دانشگاه نیویورک: مدیرعامل بایننس شبیه به دیکتاتور کره شمالی است

در یک نظر سنجی دیگر، 42% از 180 نفر پاسخ دهنده، رای به گزینه خروج دادند، 25% با بی میلی ماندن را انتخاب کردند و تنها 7% اشاره داشتند که با میل خود در شرکت باقی خواهند ماند. یکی از کارمندان سابق توییتر نیز به تازگی اشاره داشته که در پیامرسان سیگنال، 40 نفر از 50 کارمند توییتر تصمیم به ترک شرکت گرفته‌اند.

درخواست ماسک از کارمندان برتر برای ماندن

در همین حین، یگی از کارمندان به تازگی اشاره داشته که ایلان ماسک جلسه‌ای را با کارمندان برتر این شرکت برگزار کرده و سعی کرده آنها را به ماندن ترغیب کند. در حالی که هنوز تعداد خروجی‌ها مشخص نیست، یکی از کارمندان اشاره داشته که حراست توییتر عصر روز پنجشنبه بسیاری را به سمت درب‌های خروج هدایت کرده است. توییتر همچنین به کارمندان اعلام کرده که دفترهای خود را می‌بندد و کارت ورودی کارمندان را نیز تا روز دوشنبه از آنها خواهد گرفت.

خروج کارمندان زیاد از جله مهندس‌هایی که وظیفه آنها رفع باگ‌ها و جلوگیری از قطعی سرویس‌ها بوده باعث ایجاد نگرانی میان اعضای جامعه شده است. کارمندان بسیاری اشاره داشته‌اند که نسخه توییتر آنها آهسته شده و انتظار دارند نسخه عمومی آن برای مردم به زودی با مشکل و قطعی مواجه شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان