استیبل کوین Djed به زودی در شبکه کاردانو راه اندازی خواهد شد

خانهاخباراستیبل کوین Djed...

آنچه می‌خوانید...

بر اساس آخرین به روزرسانی های صورت گرفته توسط تیم توسعه استیبل کوین Djed، کوین الگوریتمی کاردانو که در همکاری با شبکه کوتی توسعه یافته است به زودی و پس از هارد فورک واسیل در شبکه راه اندازی خواهد شد. در یک پست وبلاگی در شبکه کوتی، تیم Djed بیان داشت که به منظور راه اندازی این کوین منتظر هارد فورک واسیل است.

توییت linda

همانطور که قبلا پوشش دادیم، طرح راه اندازی هارد فورک واسیل در شبکه آزمایشی کاردانو قبلا ارائه شده است و ممکن است شاهد تغییرات واسیل در شبکه آزمایشی در تاریخ 3 جولای باشیم. صرافی های رمز ارزی و SPO ها حداقل باید 4 هفته این هارد فورک را آزمایش کنند و پس از آن در آخرین هفته ماه جولای شاهد راه اندازی واسیل در شبکه اصلی خواهیم بود. تکمیل واسیل و انجام شدن بازرسی امنیتی آخر آن می‌تواند آغازی برای راه اندازی Djed در شبکه اصلی کاردانو باشد.

- Advertisement -

گفتنی است که استیبل کوین Djed به تازگی در شبکه آزمایشی کاردانو راه اندازی شده است. بنابر داده های تیم این کوین، تاکنون 514559 tDJED و 6688918 توکن ذخیره tSHEN مینت شده است که نرخ بازگشتی 653 درصدی را ثبت کرده است.

مطلب مفید: نقدینگی متعلق به پروتکل (Protocol Owned Liquidity) چیست؟

به منظور حفظ امنیت، کد درون زنجیره ای این استیبل کوین پس از راه اندازی در شبکه آزمایشی یک بازبینی امنیتی سطح 2 را پشت سر گذاشت. در حال حاضر اقدامات مدنظر در پی بازبینی های امنیتی صورت گرفته است و نسخه جدید کد پس از بازبینی نهایی اعمال می‌شود.

علاوه بر اخبار مثبت پیرامون Djed، صرافی غیرمتمرکز مین سواپ مبتنی بر کاردانو نیز در به روزرسانی اخیر خود خبر از پاداش ADA برای تامین کنندگان استخرهای نقدینگی داده است. بدین ترتیب کاربران می‌توانند علاوه بر توکن MIN از این پس ADA نیز دریافت کنند.

تیم مین سواپ در بیانیه ای اعلام کرد که اضافه شدن ADA به پاداش های این پلتفرم به دلیل درخواست اعضای جامعه بوده است. چرا که توانایی تامین کنندگان نقدینگی در دریافت ADA به عنوان پاداش مدت زیادی است که جزء خواسته های اصلی مشارکت کنندگان در فعالیت استیکینگ داخل این پلتفرم بوده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان