استیبل‌‌ کوین Djed کاردانو در سال 2023 راه‌اندازی می‌شود

خانهاخباراستیبل‌‌ کوین Djed...

آنچه می‌خوانید...

شبکه بلاکچینی کاردانو قصد دارد با همکاری پروتکل لایه یک کوتی (COTI) استیبل کوین الگوریتمی جدیدی را راه‌اندازی کند. به گفته کاردانو، پایداری استیبل کوین با وثیقه‌گذاری مضاعف تضمین خواهد شد. به گزارش کوین تلگراف، این استیبل‌‌ کوین Djed نام دارد و قرار است در ژانویه سال 2023 (دی ماه) روی شبکه اصلی کاردانو عرضه شود. به گفته توسعه‌دهندگان، ارز ADA پشتوانه استیبل کوین Djed خواهد بود. همچنین این پروژه، از توکنی با نام SHEN به عنوان کوین خزانه خود استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: دستیبل کوین (DestableCoin) یا ارز دیجیتال باثبات غیرمتمرکز چیست؟

استیبل‌‌ کوین Djed با شرکای منتخب و صرافی‌های غیرمتمرکز مختلف ادغام خواهد شد. علاوه بر این، توسعه‌دهندگان این استیبل‌کوین الگوریتمی قصد دارند رویکرد تدریجی و آهسته‌ای را برای جذب نقدینگی به قرارداد هوشمند Djed اتخاذ کنند.
استیبل‌کوین الگوریتمی جدید کاردانو (Djed) در حالی عرضه خواهد شد که چند ماه پیش، شاهد یکی از دراماتیک‌ترین سقوط‌ها در تاریخ ارزهای دیجیتال بودیم و طی آن، استیبل کوین الگوریتمی شبکه ترا به صفر دلار سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: دادگاه حکم بازداشت دو کوان، بنیانگذار ترا را صادر کرد؛ سقوط آزاد لونا

- Advertisement -

شهاف بار گفن (Shahaf Bar-Geffen)، مدیرعامل پلتفرم کوتی در بیانیه‌ای رسمی در اجلاس کاردانو در این رابطه گفت:

اتفاقات اخیر در بازار رمزارزها دوباره ثابت کرد ما به پناهگاهی امن در برابر نوسانات نیاز داریم و استیبل‌‌ کوین Djed همین نقش را در شبکه کاردانو ایفا خواهد کرد. ما تنها به یک استیبل کوین نیاز نداریم، بلکه استیبل کوینی می‌خواهیم که غیرمتمرکز باشد و ذخایر آن به صورت آنچین (درون زنجیره‌ای) ذخیره شده باشند.

بیشتر بخوانید: علت سقوط سولانا در روزهای اخیر چه بود؟

علی‌رغم عملکرد ضعیف قیمتی کاردانو در مدت اخیر، این پروژه همچنان به توسعه و نوآوری در اکوسیستم خود ادامه می‌دهد. اواخر ماه سپتامبر، هارد فورک واسیل کاردانو در این شبکه راه‌اندازی شد و حالا هم با Djed به میدان آمده. به گفته توسعه‌دهندگان، این هارد فورک برای کمک به بهبود مقیاس‌پذیری اکوسیستم کاردانو و ظرفیت بیشتر تراکنش‌ها و همچنین تسهیل توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز طراحی شده است.

در زمان نگارش این خبر، هر واحد ADA در حوالی 0.30 دلار معامله می‌شود. باید دید چه در انتظار استیبل‌کوین Djed خواهد بود؟

بیشتر بخوانید: هارد فورک واسیل کاردانو راه اندازی شد؛ انتظار چه تغییراتی داشته باشیم؟

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان