استیبل کوین MIM به زیر ۱ دلار سقوط کرد؛ دومینو ترا ادامه دارد

خانهاخباراستیبل کوین MIM...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: مجیک اینترنت مانی (MIMاستیبل کوین اکوسیستم ابراکادابرا (Abracadbra) اخیرا به لیست استیبل کوین هایی اضافه شد که ارزش آنها به زیر 1 دلار سقوط کرده است. بی ثباتی استیبل کوین MIM روز گذشته رخ داد و قیمت این ارز در تنها سه ساعت به 0.92 دلار سقوط کرد. به نظر می‌رسد سقوط استیبل کوین و اکوسیستم ترا نه تنها بر سرمایه گذاران خود بلکه بر پروژه های کریپتویی زیادی تاثیر منفی گذاشته است.

نمودار MIM

آتیسم کاپیتال اخیرا و در یک پست توییتری ادعا کرد که ابراکادابرا در پی سقوط اکوسیستم ترا 12 میلیون دلار بدهی مشکوک الوصول دارد و دلیل آن سرعت بالای لیکوئید شدن ها و عدم توانایی پروتکل MIM در جبران آنها بوده است.

- Advertisement -
توییت آتیسم کاپیتال

دانیله سستاگالی (Daniele Sestagali)، بنیانگذار ابراکادبرا از سویی دیگر ادعاهای مربوط به ورشکستگی را رد کرده است و اظهار داشت که این اکوسیستم برای پرداخت بدهی های تلمبار شده به اندازه کافی سرمایه دارد. وی همچنین گفت که این سرمایه ها در حال حاضر برای جبران قیمت MIM به کار گرفته شده‌اند.

سستاگالی، به منظور آنکه خیال اعضای جامعه را راحت کند به صورت عمومی آدرس خزانه ابراکادابرا را به اشتراک گذاشت که در آن شاهد 12 میلیون دلار سرمایه این اکوسیستم هستیم. وی همچنین از فعالان و اعضای جامعه خواست تا برای دریافت اطلاعات صحیح و واقعی از طریق داده های درون زنجیره ای اقدام کنند.

با این حال آتیسم کاپیتال مدعی است که بدهی های مشکوک الوصول سستاگالی پنج روز پیش ایجاد شده است و تصویری را به اشتراک گذاشت که بنیانگذار اراکادابرا در پلتفرم دیسکورد MIM درباره آن صحبت کرده است.

صحبت های سستاگالی

مطلب مفید: شاخص ترس و طمع چیست؛ چه کاربردی در تحلیل قیمت رمز ارزها دارد؟

در حالی که ریسک ورشکستگی این پروتکل را تهدید می‌کند و ممکن است شاهد کاهش ارزش خزانه MIM و یا ایجاد بدهی های بیشتر باشیم، سرمایه گذاران باید با دقت بسیار زیادی نوسانات بازار را زیر نظر گرفته و قبل از هرگونه تصمیمی برای سرمایه گذاری تحقیقات مورد نیاز را انجام دهند.

گفتنی است که پنج روز پیش، در دومینو سقوط استیبل کوین ها نوبت به USDD، ارز شبکه ترون رسید تا بی ثبات شود و به قیمت 0.97 دلار برسد. به منظور بازگرداندن قیمت، دائو ترون اعلام کرد 700 میلیون دلار USDC دریافت کرده است تا USDD را دوباره به ثبات برساند. در پی این خرید، تیم توسعه استیبل کوین اعلام کرد که در حال حاضر پشتوانه USDD بیش از 300 % از مبلغ مورد نیاز است.

سقوط USDD

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان