استیبل کوین USDC اوایل سال آینده در 5 بلاکچین جدید عرضه می‌شود

خانهاخباراستیبل کوین USDC...

آنچه می‌خوانید...

پس از حذف استیبل کوین USDC فهرست معاملاتی صرافی بایننس و WazirX، شرکت سرکل (Circle) به دنبال عرضه این استیبل کوین در سایر بلاکچین‌ها برای حفظ نفوذ خود در بازار رمزارزهاست.

روز گذشته، شرکت سرکل، عرضه‌کننده استیبل کوین‌های یو اس دی کوین (Circle) و یورو کوین (EUROC) اعلام کرد به دنبال گسترش خدمات خود به پنج بلاکچین بزرگ است. به طور ویژه، سرکل قصد دارد استیبل کوین خود را تا اوایل سال 2023، در شبکه‌های آربیتروم، کازموس، نیر، آپتیمیزم و پولکادات عرضه کند. بنابراین، تمام توسعه‌دهندگان این شبکه‌ها می‌توانند پیش از عرضه نهایی آزمایش یکپارچه‌سازی خود با APIهای سرکل را آغاز کنند.

- Advertisement -
استیبل کوین USDC

شرکت سرکل به دنبال افزایش نقدینگی و تعامل‌پذیری استیبل کوین USDC

ژائو رجیناتو، معاون محصول در شرکت سرکل خاطرنشان کرد با این ابتکار، تعداد شبکه‌های پشتیبانی کننده از استیبل کوین USDC از 8 به 13 افزایش می‌یابد و باعث می‌شود تا نقدینگی و تعامل‌پذیری بیشتری برای کاربران فراهم شود.

در حال حاضر، استیبل کوین USDC در بلاکچین‌های اتریوم، سولانا، آوالانچ، ترون، الگوراند، استلار، فلو و هدرا پشتیبانی می‌شود.

رجیناتو همچنین خاطرنشان کرد این کار، دری را برای موسسات، صرافی‌ها، توسعه‌دهندگان و افراد دیگر باز می‌کند تا واسطه‌ای پایدار و قابل اعتماد میان ارزهای دیجیتال و ارزهای فیات داشته باشند.

وی در این رابطه گفت:

گسترش پشتیبانی چند شبکه‌ای برای استیبل کوین USDC، راه را برای موسسات، صرافی‌ها، توسعه‌دهندگان و … برای نوآوری و دسترسی آسان‌تر به یک دلار دیجیتال قابل اعتماد و پایدار باز می‌کند.

با عرضه USDC در این اکوسیستم‌های جدید، توسعه برنامه‌های کاربردی جدید با تمرکز بر تسریع تراکنش‌ها تسهیل خواهد شد.

ارزهای دیجیتال به سمت کاربردی‌تر شدن پیش می‌روند

جرمی آلیر، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران سرکل ساعاتی پیش در کنفرانس Converge22 خاطرنشان کرد ارزهای دیجیتال به سمت کاربردی‌تر شدن پیش می‌روند و ماموریت این شرکت، کمک به تقویت فضای جدید بلاکچین‌هاست.

علاوه بر این، وی خاطرنشان کرد تغییر اکوسیستم رمزارزها در جهت بهتر شدن، مستلزم ساخته‌شدن برنامه‌های کاربردی ساده برای همه کاربران، بدون توجه به میزان دانش آن‌ها در رابطه با ارزهای دیجیتال است.

وی افزود:

مردم نیازی ندارند بدانند از چه شبکه‌ای و یا حتی چه استیبل کوینی استفاده می‌کنند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان