اسکات ماینرد، سرمایه‌گذار اسطوره‌ای بازارهای مالی درگذشت

خانهاخباراسکات ماینرد، سرمایه‌گذار...

آنچه می‌خوانید...

اسکات ماینرد (Scott Minerd)، سرمایه‌گذار اسطوره‌ای بازارهای مالی در سن ۶۳ سالگی در گذشت. وی در آخرین مصاحبه خود گفته بود کف قیمتی بیت کوین در چرخه نزولی ۸۰۰۰ دلار فعلی خواهد بود. به نقل از یوتودی، وی همچنین خواستار قانون‌گذاری بهتر و شفافیت در حوزه ارزهای دیجیتال شده بود

درگذشت اسکات ماینرد، اسطوره وال استریت

بنابر بیانیه رسمی گوگنهایم، شرکت جهانی در زمینه مشاوره و مدیریت دارایی، اسکات ماینرد، مدیر ارشد فناوری اطلاعات و شریک تجاری این شرکت روز 21 دسامبر و در سن 63 سالگی درگذشته است. بر اساس اطلاعات منتشر شده وی در زمان انجام ورزش روزانه‌اش دچار حمله قلبی شده است.

گفتنی است که وی در سال 1999 و پس از تشکیل شدن تیم شرکت گوگنهایم به آنها پیوست. در دهه 80 و 90 میلادی او نقش‌انجام معاملات با درآمد ثابت و مدیریت ریسک را در شرکت‌های مالی پیشرو داشت که از مهم‌ترین آنها می‌توان به مورگان استنلی و Credit Suisse First Boston اشاره کرد. علاوه بر آن، اسکات ماینرد یکی از اعضای کمیته مشاوره سرمایه‌گذاران فدرال رزرو در نیویورک نیز بود.

ماینرد نه تنها یک سرمایه‌گذار کهنه کار و مدیر مالی بود بلکه به دلیل حضورهای متعدد در تلویزیون، رادیو و فضای مجازی از سخنگوهای مهم وال استریت و بازارهای مالی نیز به شمار می‌آمد. پس از فوت وی، مارک والتر، مدیرعامل و موسس گوگنهایم به نقش کلیدی ماینرد در پیشرفت شرکت و همچنین ایجاد استراتژی مدیریت دارایی آن اشاره کرد و توضیح داد:

«من اسکارت را برای بیش از 30 سال می‌شناختم و ما در اکثر این زمان شریک بودیم. اسکات یک مبتکر کلیدی و رهبر فکری برای شرکت بود که نقش زیادی در سرمایه‌گذاری‌های گوگنهایم و رساندن آن به نقطه فعلی داشت. دل تمامی اعضا برای وی تنگ خواهد شد. به خانواده و عزیزانش از صمیم قلب تسلیت می‌گویم.»

مطلب مفید: هرآنچه باید در مورد وام ارز دیجیتال بدانید!

در همین حین بیل آکمن از شرکت مدیریت سرمایه Pershing Square اشاره داشت که اسکات ماینرد یک بیزینسمن به سبک قدیمی و همچنین یک فرد سر زنده بود. وی درباره ماینرد اشاره داشت:

«بسیار از خبر درگذشت اسکات متاثر شدم. او یک فرد عالی بود که برای بیش از 5 سال وی را می‌شناختم. ماینرد در زمینه تجارت سبک قدیمی خود را حفظ کرده بود و حرف و عملش یکی بود. علاوه بر آن فرد بسیار سرخوش و بامزه‌ای بود.»

گفتنی است که ماینرد مدیران برتر زیادی را در شرکت گوگنهایم استخدام کرد و اکثر آنها را نیز خود وی تعلیم داد.

آن والش مسئولیت های ماینرد را به صورت موقت بر عهده می‌گیرد

مدیران گوگنهایم اشاره داشتند که آن والش، مدیر فناوری شرکت و از مدیران برتر گوگنهایم به صورت موقت وظایف ماینرد را برعهده خواهد گرفت. باید گفت که اسکات ماینرد علاوه بر بازار سهام درباره بیت کوین و ارزهای دیجیتال نیز صاحب نظر بود و در سال 2021، پیش بینی 400 هزار دلاری شدن بیت کوین وی تیتر اخبار شد.

علیرغم پیش بینی فوق العاده صعودی، وی کمی پیش در مصاحبه‌ای گفت که سرمایه‌گذاران باید مراقب حرکت احتمالی به 8000 دلار باشند. وی همچنین از مقامات در آمریکا خواسته بود تا هرچه سریع‌تر چارچوبی را برای قانون‌گذاری مشخص کنند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان