کاربری به اشتباه NFT کریپتوپانکس ۱۳۵ هزار دلاری خود را سوزاند

خانهاخبارکاربری به اشتباه...

آنچه می‌خوانید...

روز گذشته و در اتفاقی قابل‌توجه، یک توکن NFT از مجموعه کریپتوپانکس به ارزش 77 اتریوم به یک آدرس توکن سوزی فرستاده شد تا به طور دائمی از بین برود. البته باید توجه داشت که هدف ارسال کننده این توکن از اقدام صورت گرفته وام گرفتن پول در قبال این توکن برای خرید یک NFT دیگر بوده است.

به نقل از کوین تلگراف، برندون رایلی، جمع کننده توکن‌های NFT، توکن 685 مجموعه کریپتوپانکس را در تاریخ 13 مارس و با پرداخت 77 اتریوم به دارایی‌های خود اضافه کرد و قصد داشت آن را برای مدت طولانی نگه‌داری کند.

توییت رایلی

به‌عنوان یک سرمایه‌گذار فصلی، رایلی از اهمیت تهیه NFTهای جدید قبل از آغاز روند صعودی بازار با خبر بود و به همین دلیل تلاش کرد تا با روش محبوب رپینگ (Wrapping) در ازای این NFT کریپتوپانکس مقداری پول وام بگیرد.

مطلب مفید: اولین تراکنش بیت کوین چگونه انجام شد؟ آغازگران این انقلاب بزرگ چه کسانی بودند؟

توییت رایلی

زمانی که رایلی در تلاش بود تا فرایند رپ NFTها را کامل کند، به اشتباه دارایی ارزشمند خود را به یک آدرس توکن سوزی ارسال کرد تا شاهد حذف همیشگی آن از گردش باشیم. وی در این باره اشاره داشت که از تمامی دستورالعمل‌ها پیروی کرده اما درنهایت 77 اتریوم به ارزش تقریبی 135 هزار دلار را از دست داده است.

رایلی توضیح داد که هدفش رپ کردن این توکن برای فروش آن در بازار بلر نبوده است چرا که قصد داشته توکن کریپتوپانکس خود را نگه دارد. وی اشاره داشت که تنها دلیل قرار دادن توکن در این فرایند افزایش نقدینگی برای خرید NFTهای بیشتر بوده است.

در فضای توییتر صحبت‌های زیادی در این باره صورت گرفت و یکی از کاربران با نام کاربری کریپتو توییتر اشاره داشت که از نظرش رابط کاربری پیچیده و گیج کننده اکوسیستم‌های رمز ارزی مقصر اصلی از دست رفتن سرمایه‌های کاربران هستند و باید تغییری در این امر صورت گیرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان