دو کوان طرح نجات ترا را در حین رای گیری حاکمیتی اصلاح کرد

خانهاخباردو کوان طرح...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: در حالی که رای گیری برای پیشنهاد دو کوان مبنی بر نجات بلاک چین ترا و فورک این شبکه به زنجیره‌ای جدید در حال اجراست، تغییراتی در طرح مذکور اعمال شده است.

رای گیری برای فورک شبکه ترا در حال اجراست و کاربران می‌توانند نظر خود را بیان کنند همزمان، کوان، بنیانگذار این شبکه بیان داشت که برخی پارامترهای توزیعی طرح نجات و تولد دوباره این پروژه را اصلاح کرده است تا بدین ترتیب مطابق نظرات اعضای جامعه رفتار کرده باشد. اولین تغییر کاهش توزیع لونا میان هولدرهای UST است که توکن های خود را در پروتکل انکر استیک کرده بودند. سهم آنها از 20 به 15% کاهش یافته است.

در وهله دوم وی برنامه اعطا توکن به سهام داران که قرار بود بخشی از توکن ها را دریافت کنند را اصلاح کرده است. کوان در این مرحله توکن های واگذاری ابتدایی را از 15 به 30 % افزایش داده و 70 % باقی مانده را در یک برنامه دو ساله قفل کرده است. برای یک طرح کمی غیرمعمول است که در زمان رای گیری مورد اصلاح قرار گیرد. به همین دلیل برخی از فعالان حوزه کریپتو اعتبار طرح نجات ترا را زیر سوال برده‌اند.

معمولا تغییرات و اصلاحات پیرامون یک طرح قبل از به رای گذاشتن آن صورت می‌گیرد. در همین راستا یکی از تحلیلگران ناشناس ترا در توییتر گفته است که طرح جدید باید دوباره مورد رای گیری قرار گیرد. وی در این باره گفت که چگونه می‌توانید در میانه رای گیری تغییرات را وضع کنید، آن هم زمانی که بسیاری از مردم رای خود را داده‌اند؟

مطلب مفید: ارزهای دیجیتال با پشتوانه طلا کدامند؟

طرح نجات ابتدایی کوان روز چهارشنبه برای رای گیری قرار گرفت و تا زمان نگارش این مطلب اکثریت مشارکت کنندگان با این طرح موافق هستند. با وجود آنکه چند روزی به پایان رای گیری باقی مانده است، هنوز نمی‌توان گفت که آیا طرح نجات ترا تصویب می‌شود یا خیر. گفتنی است که در صورت افزایش رای های مخالف و رسیدن آن به 33.4 % طرح تصویب نخواهد شد. این در حالی است که رای های مخالف اکنون 15 % از تعداد کل رای ها را تشکیل می‌دهند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارزهای دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان