زیان ۶۰۰ هزار دلاری یک نهنگ پس از اصلاح ۵۰ درصدی رمزارز پپه

خانهاخبارزیان ۶۰۰ هزار...

آنچه می‌خوانید...

رمزارز پپه، میم کوین جدید بازار در حالی که روز 6 مه به اوج قیمتی جدید خود رسیده بود، در روزهای اخیر با اصلاح سنگین 42 درصدی همراه بوده است. اتفاقی که منجر به زیان چند صد هزار دلاری برای حداقل یکی از سرمایه‌گذاران بزرگ توکن PEPE شده است.

زیان سنگین سرمایه‌گذار رمزارز پپه

به نقل از کوین تلگراف و بنا بر داده‌های lookonchain، یکی از نهنگ‌های بازار، روز 5 مه، 962.3 میلیارد توکن پپه را در قیمت 0.000003122 دلار خریداری کرده است. از شانس بد این سرمایه‌گذار اما، قیمت توکن PEPE در این چند روز با روند اصلاحی همراه بوده و از اوج قیمتی خود با اصلاح ۵۰ درصدی همراه بوده است. بدین ترتیب، ارزش سرمایه‌گذاری 3 میلیون دلاری این نهنگ انتظار می‌رود که با زیان 600 هزار دلاری همراه بوده باشد و به 2.4 میلیون دلار رسیده باشد.

- Advertisement -

باید اشاره داشت که علیرغم اصلاحی قیمتی پپه، ارزش بازار این ارز دیجیتال همچنان سطح 1 میلیارد دلاری را حفظ کرده است و در رتبه 45 بزرگ‌ترین ارزهای بازار قرارگرفته است.

توییت پپه

توکن PEPE از 14 آوریل و زمان راه‌اندازی‌اش، توجهات زیادی را به خود جلب کرده است و موفق شده رکورد حجم معاملات 636 میلیون دلار در کمتر از یک شبانه‌روز را ثبت کند. علاوه بر آن، باید اشاره داشت که اینمیم کوین در ارزشمندتر کردن اتریوم نیز نقش بسزایی داشته و بیش از 5000 اتریوم را به‌عنوان کارمزد معاملات خود سوزانده است.

علیرغم نوسانات قیمتی شدید پپه، تعداد هولدرهای مستقل این ارز در سه هفته گذشته همواره با افزایش همراه بوده است. بنا بر داده‌های Dune، در حال حاضر تعداد هولدرهای این ارز به بیش از 144534 کیف پول می‌رسد. گفتنی است که ظهور هیجانات پیرامونمیم کوین علاوه بر شبکه اتریوم، کارمزدهای شبکه بیت کوین را نیز به اوج دو ساله خود رسانده است.

تحلیل Dune

میم کوین‌ها، از زمان روی کار آمدن دوج کوین، اولین و محبوب‌ترینمیم کوین بازار، نقش مهمی را در صنعت ارزهای دیجیتال ایفا کرده‌اند. قابل ذکر است که به دلیل فقدان ذاتی بنیاد برای این ارزها، سرمایه‌گذاری در میم کوین‌هایی مانند رمزارز پپه و … خطرناک است و باید حتماً پس از انجام تحقیقات لازم و بر اساس استراتژی معاملاتی صورت گیرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان