بلاک‌های اتریوم در تطابق با قوانین OFAC؛ یک گام دیگر به سانسور در شبکه نزدیک شده‌ایم

خانهاخباربلاک‌های اتریوم در...

آنچه می‌خوانید...

با توجه به این موضوع که سانسور در سطح پروتکل مانعی بزرگ برای هدف آزاد و در دسترس بودن امور مالی در اکوسیستم ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود، جامعه کریپتو از نزدیک در حال رصد کردن افزایش بلاک‌های منطبق با قوانین دفتر کنترل سرمایه‌های خارجی (OFAC) در شبکه اتریوم هستند. به نقل از کوین تلگراف، در شبانه روز گذشته، 73% از بلاک‌های تولیدی اتریوم مطابق با قوانین این نهاد دولتی بوده‌اند.

وضعیت بلاک‌های اتریوم
وضعیت بلاک‌های اتریوم

افزایش احتمال سانسور در شبکه اتریوم

در ماه اکتبر، گزارشی منتشر شد و در آن به نگرانی‌ها پیرامون افزایش سانسور در اتریوم اشاره شد. گفتنی است که در آن زمان 51% از بلاک‌های شبکه با استانداردهای دفتر کنترل سرمایه‌های خارجی تولید می‌شدند. در همین حین اما داده‌های تازه حاکی از آن هستند که در یک ماه اخیر تعداد این بلاک‌ها افزایش داشته و در روز 3 نوامبر، 73% بلاک‌ها در خطر سانسور قرار داشته‌اند.

- Advertisement -
بلاک‌های منطبق با OFAC پس از مرج
بلاک‌های منطبق با OFAC پس از مرج

برخی از رله‌های MEV-Boost طبق استانداردهای دفتر کنترل سرمایه‌های خارجی قانون گذاری شده‌اند و بدین ترتیب می‌توانند تراکنش‌های خاصی را سانسور ‌کنند. در نتیجه و به منظور تضمین بی‌طرف و خنثی بودن شبکه اتریوم، این بلاکچین باید رله‌هایی را مورد پذیرش قرار دهد که در سانسور کردن نقشی ندارند.

مطلب مفید: نگاهی دقیق به گالا (GALA) و اکوسیستم گالاگیمز (GalaGames)

اعتبارسنج‌های شبکه اتریوم می‌توانند تطابق با استانداردهای دفتر کنترل سرمایه‌های خارجی را کم کنند. این اعتبار سنج‌ها با دور انداختن رله‌های سانسور کننده تراکنش‌ها در پیکربندی MEV-Boost خود مانند Max Profit، Relayooor و Manifold می‌توانند به کاهش سانسور در شبکه کمک کنند.

انطباق با نهاد دفتر کنترل سرمایه‌های خارجی به این آژانس در دولت آمریکا اجازه می‌دهد تا تحریم‌های اقتصادی و معاملاتی خود را تحمیل کند. باید اشاره داشت که در ماه‌های گذشته این نهاد، میکسر رمز ارزی تورنادو کش را تحریم کرد. در حال حاضر 45% از بلاک‌های شبکه اتریوم مطابق با قوانین این نهاد دولتی تولید شده‌اند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارزهای دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان