درآمد دلاری از استخراج بیت کوین نسبت به ماه ژوئن رشدی 68.6 درصدی داشته است

خانهاخباراخبار استخراجدرآمد دلاری از...

آنچه می‌خوانید...

صنعت ماینینگ بیت کوین در سال 2022 اضطراب و پریشانی های زیادی را متحمل شد چرا که سقوط بازار کریپتو در چند ماه اخیر تاثیر زیادی روی درامد این حوزه داشته است. با این وجود مقاومت ماینرها دربرابر کمترین درامد روزانه سال که در 13 ژوئن اتفاق افتاد منجر شد تا آنها در فاصله یک ماه شاهد افزایش 68.6 درصدی از درامد دلاری استخراج بیت کوین باشند.

در طول سال، درامد استخراج بیت کوین بنابر دلایل مختلفی از جمله تنش های ایجاد شده در پی سقوط بازار و همچنین سقوط اکوسیستم های مختلف و زیان از سرمایه گذاری های این حوزه با کاهش همراه بوده است. با این وجود اکوسیستم بیت کوین موفق شد در بسیاری از عوامل مهم و تعیین کننده مانند درامد دلاری ماینرها، سختی شبکه و هش ریت بهبود یابد.

- Advertisement -
درامد دلاری ماینرهای بیت کوین
درامد دلاری ماینرهای بیت کوین

داده های blockchain.com تایید می‌کند که درامد استخراج بیت کوین در یک ماه اخیر حدود 69 % افزایش داشته است و از 13.92 میلیون دلار در 13 جولای به 23.488 میلیون دلار در 12 اوت رسیده است. این افزایش قابل توجه در درآمد دلاری نشان از با دوام بودن تجارت استخراج بیت کوین علیرغم هزینه های زیاد عملیات ها دارد. علاوه بر آن، قیمت پایین لوازم استخراج (GPU) باعث شده تا ماینرهای بیت کوین زیرساخت های موجود را گسترش دهند و به دنبال استخراج 2 میلیون BTC باقی مانده باشند.

مطلب مفید: Merge اتریوم و قمار معامله‌گران! تحلیل آنچین هفته سی و دوم (20 مرداد)

در کنار درامد استخراج، هش ریت بیت کوین نیز در یک ماه گذشته رشد 10 درصدی داشته و این شبکه را در مقابل حملات دوبار خرج کردن مقاوم تر کرده است. با این حال، در نتیجه این اتفاق، سختی شبکه که معیاری برای سختی استخراج یک بلاک جدید در شبکه بیت کوین است نیز برای اولین بار از ماه ژوئن افزایش یافته است. در بازتاب این نتایج مثبت در شبکه بیت کوین، شرکت های استخراج کریپتو نیز گزارش هایی مبنی بر افزایش قیمت سهام ها در یک ماه گذشته را منتشر کردند.

شرکت های استخراج کریپتو از جمله Hut8 Mining، Marathon Digital و Core Scientific با افزایش نجومی قیمت سهام های خود همراه بودند و هر کدام نسبت به ماه ژوئن عملکرد بهتر 95 درصدی را ارائه دادند. با این وجود باید دقت داشت که هر سه شرکت مذکور به دلیل کاهش ارزش دارایی های هولد شده با زیان گسترده در چند وقت اخیر همراه بوده‌اند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان