کارمزدهای شبکه اتریوم به اوج 12 ماهه خود رسید؛ علت چه بود؟

خانهاخبارکارمزدهای شبکه اتریوم...

آنچه می‌خوانید...

در چند وقت اخیر و هم‌زمان با علاقه شدید اعضای جامعه به میم کوین پپه (PEPE)، شبکه اتریوم بیش از همیشه برای کاربران هزینه‌بر شده است. بر اساس داده‌ها، کارمزدهای شبکه اتریوم و هزینه گس این بلاک چین به اوج یک ساله خود رسیده است. این کارمزدها از 18 آوریل و زمان راه‌اندازی توکن پپه تاکنون با رشد 50 درصدی همراه بوده است.

افزایش کارمزدهای شبکه اتریوم

به نقل از کوین دسک، افزایش قابل‌توجه کارمزد شبکه اتریوم بیانگر تقاضای کاربران برای این بلاک چین است که بیشتر از تقاضا برای میم کوین محبوب این روزهای بازار ریشه می‌گیرد. گفتنی است که در روزهای گذشته این ارز دیجیتال با رشد بیش از 300 درصدی همراه بوده و در پی آن نزدیک به 600 میلیون دلار به ارزش بازار آن اضافه شده است.

- Advertisement -

بر اساس داده‌ها، چنین هجومی از سمت سرمایه‌گذاران باعث شده تا استخر نقدینگی (PEPE-WETH) در صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ تبدیل به فعال‌ترین استخر نقدینگی از نظر تعداد تراکنش‌ها شود. بنا بر گزارش یکی از کاربران توییتر، معامله گران پپه، بیش از 410 هزار تراکنش در یونی سواپ ثبت کرده‌اند که در این میان نزدیک به 10 میلیون دلار اتریوم را به‌عنوان هزینه گس و کارمزد شبکه اتریوم پرداخت کرده‌اند.

مطلب مفید: مفهوم ZKevm اتریوم چیست و چه تاثیری بر شبکه دارد؟

توییت الکس

قابل‌ذکر است که میم کوین پپه در سه هفته ابتدایی پس از راه‌اندازی موفق شد ارزش بازار خود را به اوج 500 میلیون دلاری برساند. در ادامه و با اخبار مثبت مربوط به لیست شدن این ارز در صرافی‌ها، شاهد رشد بیشتر ارزش بازار و هم‌زمان با آن کارمزدهای شبکه اتریوم بودیم. درنهایت نیز روز گذشته، صرافی بایننس، بزرگ‌ترین پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال اعلام کرد که PEPE را در پلتفرم خود لیست می‌کند که در پی آن شاهد عبور ارزش بازار این توکن از مرز 1 میلیارد دلار بودیم.

قابل‌توجه است که این ارز مبتنی بر شبکه اتریوم، اکنون در رتبه 44 برترین ارزهای دیجیتال بازار قرار دارد. باید دید که رالی صعودی این ارز تا چه زمانی ادامه پیدا خواهد کرد و آیا شاهد عبور آن از رقبایی مانند شیبا اینو و دوج کوین خواهیم بود یا خیر.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان