فعالیت شبکه دوج کوین از بیت کوین پیشی گرفت؛ علت چه بود؟

خانهاخبارفعالیت شبکه دوج...

آنچه می‌خوانید...

دوج کوین، میم کوین برتر بازار در شبانه‌روز گذشته با افزایش قابل‌توجهی در تعداد تراکنش‌های روزانه خود همراه بوده است. به‌طوری که فعالیت شبکه دوج کوین از بیت کوین ولایت کوین نیز پیشی گرفته است. باید اشاره داشت که در همین حین، قیمت دوج کوین نیز با افزایش 1.42 درصدی همراه بوده است.

افزایش فعالیت شبکه دوج کوین

به نقل از کوین گیپ، به نظر می‌رسد مهم‌ترین دلیل پشت رشد غیرمنتظره فعالیت شبکه دوج کوین، علاقه اعضای جامعه به مینت کردن توکن‌های DRC-20 است. این مدل توکن‌ها، دارایی‌های دیجیتال جدیدی هستند که بر بستر شبکه دوج کوین ایجاد می‌شوند. یکی از اعضای جامعه دوج کوین درباره این رشد ناگهانی اشاره داشت که تراکنش‌های روزانه دوج کوین به اوج 650 هزار عددی رسیده است و از بیت کوین و لایت کوین پیشی گرفته است.

- Advertisement -

وی همچنین توضیح داد که علت این موضوع می‌تواند تلاش اعضای جامعه برای مینت توکن‌های DRC-20 و دیگر ویژگی‌های شبکه باشد. پاتریک لودر، یکی از توسعه‌دهندگان این میم کوین نیز اشاره داشت که افزایش فعالیت شبکه دوج کوین موضوع عجیب و شوکه کننده‌ای نیست. وی پیش‌تر گفته بود که شبکه دوج کوین با افزایش قابل‌توجهی در کارکرد و کاربرد مواجه شده است.

مطلب مفید: آیا بایننس در حال سقوط است؟ بررسی دلایل احتمالی سقوط بایننس

این دستاورد چه اهمیتی برای جامعه دارد؟

حجم فعلی تراکنش‌های شبکه دوج کوین، از تمامی انتظارات بیش‌تر بوده است و بسیاری از اعضای جامعه این اتفاق را فرصت برای ارزشیابی مقیاس‌پذیری دوج کوین به‌خصوص برای تراکنش‌های روزانه می‌دانند. یکی از کاربران جامعه، از نیت خود برای راه‌اندازی نود در شبکه خبر داد و بر پتانسیل دوج کوین برای پذیرش به‌عنوان از جهانی تأکید کرد.

افزایش تراکنش‌ها در شبکه نشان‌دهنده افزایش محبوبیت دوج کوین است. با این حال، چنین موضوعی باعث افزایش نگرانی درباره ازدحام و شلوغی شبکه دوج شده است. توسعه‌دهنده شبکه اشاره داشت که معمولاً فعالیت‌هایی مانند مینت کردن باید توسط راهکارهای لایه 2 مخصوص مدیریت شوند تا تأثیری بر شبکه اصلی نداشته باشند.

قیمت دوج کوین در شبانه‌روز گذشته با افزایش 1.23 درصدی همراه بوده است و حجم معاملات آن نیز به 198 میلیون دلار رسیده است. بسیاری از کاربران انتظار دارند که با افزایش فعالیت شبکه دوج کوین، ارزش این دارایی در روزهای آینده رشد بیشتری را تجربه کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان