فعالیت نهنگ‌های کاردانو به اوج 9 ماهه خود رسید؛ آیا رالی صعودی در پیش است؟

خانهاخبارفعالیت نهنگ‌های کاردانو...

آنچه می‌خوانید...

موج صعودی بازار ارزهای دیجیتال که از ابتدای سال میلادی آغاز شد، تا حد زیادی از توان و قدرتش کاسته شده اما اکنون افزایش فعالیت نهنگ‌های کاردانو در روزهای اخیر باعث شده تا فرصتی برای یک حرکت صعودی احتمالی ایجاد شود و شاهد رشد قیمت کاردانو در هفته‌های آتی باشیم.

به نقل از فینبولد و بنا بر داده‌ها پلتفرم تحلیلی سنتمینت، در یک هفته گذشته کاردانو شاهد بیشترین فعالیت نهنگ‌ها در 9 ماه اخیر بوده است. علاوه بر آن، از ابتدای سال جاری تعداد نهنگ‌های کاردانو نیز بیشتر شده و هولدرهای دارای 1 تا 100 میلیون توکن ADA بیشتر شده‌اند. در همین مدت قابل‌توجه است که قیمت کاردانو با رشد 59 درصدی همراه بوده و عملکرد بسیار خوبی در بازار داشته است.

تحلیل سنتیمنت

باید اشاره داشت که تعداد تراکنش‌ها و افزایش فعالیت‌های نهنگ‌ها را در محدوده زمانی 11 تا 17 ماه مه نیز شاهد بودیم که درنهایت منجر به رشد 36 درصدی قیمت کاردانو شد. داده‌های سنتمینت بیانگر آن است که اتفاقی مشابه می‌تواند برای قیمت کاردانو تکرار شود.

توسعه‌ های مثبت کاردانو

قابل‌توجه است که علاوه بر افزایش تعداد و فعالیت نهنگ‌های کاردانو، این اکوسیستم در زمینه‌های دیگر نیز دستاوردهای زیادی را کسب کرده است. برای مثال می‌توان به افزایش و رشد ادامه‌دار تعداد قراردادهای هوشمند و رسیدن آن به 5000 عدد اشاره داشت. علاوه بر آن، کار مداوم تیم توسعه باعث شده تا این اکوسیستم در رتبه دوم شبکه‌های قرارداد هوشمند ازنظر ارزش بازار استیکینگ و همچنین فعالیت گیت هاب قرار گیرد.

مطلب مفید: ارز دیجیتال هوش مصنوعی چیست؟ معرفی برترین ارزهای دیجیتال AI

تحلیل قیمت

 در حال حاضر قیمت کاردانو در محدوده 0.4 دلاری و با رشد 2.8 درصدی نسبت به شبانه‌روز گذشته معامله می‌شود. همچنین باید اشاره داشت که در بازه ماهانه این ارز با افزایش 35.6 درصدی همراه بوده است.

نمودار قیمت کاردانو

افزایش بیشتر قیمت کاردانو به توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر اکوسیستم آن ارتباط خواهد داشت. اتفاقاتی مانند افزایش تعداد و فعالیت نهنگ‌های کاردانو ازجمله پیشرفت‌هایی هستند که در رشد قیمت این ارز تاثیرگذار هستند. در کنار این موضوع اما باید چشم‌انداز اقتصاد کلان را نیز موردبررسی قرار داد. بااین‌حال، داده‌های مربوط به نهنگ‌ها حداقل برای کوتاه‌مدت امیدوارکننده هستند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان