آپتوس باز هم رکورد زد! افزایش قیمت تا چه زمانی ادامه دارد؟

خانهاخبارآپتوس باز هم...

آنچه می‌خوانید...

قیمت آپتوس در هفته‌های اخیر روند بسیار خوبی داشته و نسبت به بیشتر ارزهای دیجیتال عملکرد بسیار بهتری داشته است. در همین راستا صرافی بایننس اخیراً به بررسی بیشتر وضعیت این ارز و دلایل رشد این ارز پرداخته است. روز گذشته، بایننس در گزارشی به دلایل رشد قیمت آپتوس در دو هفته اخیر پرداخت.

به نقل از بین‌کریپتو، آپتوس یک شبکه لایه 1 است که توسط کارمندان سابق شرکت متا توسعه‌یافته است. این پلتفرم در ماه اکتبر راه‌اندازی شد و از آن به‌عنوان قاتل اتریوم یاد می‌شود. باید اشاره داشت که در زمینه فعالیت آنچین فاصله زیادی میان آپتوس و اتریوم وجود دارد اما قیمت این ارز به نظر در حال جبران نقاط ضعف فعالیت شبکه است.

- Advertisement -
توییت بایننس

قوی‌تر شدن بنیاد آپتوس

بایننس در گزارش خود اشاره داشت که آپتوس روز 9 ژانویه در توییتر با کمک هم‌بنیانگذاران خود به سؤال‌های اعضای جامعه و کاربران درباره فعالیت‌های شبکه پاسخ داد. این دو در توییتر اعلام کردند که در آینده نزدیک شاهد افزایش رویدادها و ورود هرچه بیشتر اعضای جامعه خواهیم بود. علاوه بر آن شاهد کنفرانس‌های مختلف و جلسات متعدد میان توسعه‌دهندگان خواهیم بود. گفتنی است که این جلسه توییتری و اعلامیه‌های بنیان‌گذاران با رشد قیمت آپتوس همراه شد.

در پی رشد قیمت، فعالیت NFTهای آپتوس در بازار توپاز (Topaz) نیز با افزایش همراه شد. محققان بایننس اشاره داشتند که فعالان این بازار در حال افزایش دادن قیمت پایه و حجم معاملات NFTها هستند تا از فرصت احتمالی تغییر روند نهایت استفاده را کنند.

روز 20 ژانویه، صرافی بایننس چندین استخر نقدینگی برای APT راه‌اندازی کرد که به گفته کارشناسان این صرافی باعث رشد 56 درصدی قیمت آپتوس نیز شد. این شبکه از زبان برنامه‌نویسی Move استفاده می‌کند که به‌واسطه آن شاهد تراکنش‌های سریع و امن در شبکه هستیم. علاوه بر آن، آپتوس از یک موتور اجرای موازی برای مقیاس‌پذیری و یک معماری مدولار که از ارتقاء مکرر پشتیبانی می‌کند، استفاده می‌کند.

مطلب مفید: آموزش استفاده از الگوی شمعی در ارز دیجیتال

سال گذشته اعضای جامعه کریپتو از این شبکه به دلیل متمرکز بودن، پشتیبانی توسط یک شرکت سرمایه‌گذاری بزرگ و نبود توکنومیک شفاف انتقاد کردند. با این حال باید اشاره داشت که اکثر صرافی‌های بزرگ مانند بایننس، کوین بیس از حامیان ابتدایی آپتوس هستند. قیمت این ارز در ابتدای راه‌اندازی با ریزش همراه شد و مدتی قبل از حرکت صعودی نیز در روندی خنثی به سر می‌برد.

افزایش قیمت آپتوس

در شبانه‌روز گذشته قیمت آپتوس رشد 46.8 درصد را تجربه کرد تا به اوج جدیدی در محدوده 18.83 دلاری برسد. از 9 ژانویه تاکنون قیمت این ارز در یک روند صعودی بوده و رشد 372 درصدی را تجربه کرده است. در صورتی که افزایش قیمت را در ماه گذشته نیز در نظر بگیریم، آپتوس با رشد 400 درصدی همراه بوده است. باید دید که آیا رشد قیمتی این ارز پایدار خواهد بود یا همانند ابتدای کار خود و پس از راه‌اندازی شبکه دوباره سقوط خواهد کرد.

نمودار قیمت آپتوس

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان