با افزایش فعالیت نهنگ‌ها قیمت اتریوم افزایش ۹ درصدی داشته است

خانهاخباربا افزایش فعالیت...

آنچه می‌خوانید...

اکوسیستم ارزهای دیجیتال روز گذشته و امروز با رشد بسیار خوبی همراه بوده و ارزش کل بازار با جهش 5 درصدی به 1.08 تریلیون دلار رسیده است. در همین حین، قیمت اتریوم، دومین ارز برتر بازار با رشد 4.5 درصدی در شبانه‌روز گذشته و 9 درصدی در یک هفته اخیر به محدوده 1679 دلاری رسیده است.

به نقل از یوتودی، رشد قیمت اتریوم در روزهای گذشته می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد که احساسات عمومی بازار یکی از آن‌ها محسوب می‌شود. در این میان، اتفاق قابل‌توجه فعالیت نهنگ‌های اتریوم بوده است که در چند وقت اخیر همواره مشغول انباشت و اضافه کردن ETH به دارایی‌های خود بوده‌اند.

- Advertisement -

داده‌های یکی از کاربران توییتری نشان می‌دهد که یک نهنگ اتریوم با دارایی 1000 تا 10000 اتریوم، در ریزش اخیر بازار حدود 400 هزار توکن اتریوم را به دارایی‌های خود اضافه کرده است. گفتنی است که ارزش این خرید حدود 600 میلیون دلار برآورد شده است و بسیاری معتقدند که این انباشت گسترده در رشد اخیر قیمت اتریوم نقش بسزایی داشته است.

توییت علی

مطلب مفید: DYOR در ارز دیجیتال چیست؟ چرا باید در مورد پروژه تحقیق کنیم؟

باید اشاره داشت که انباشت‌های سنگین در بازار توسط افراد و موسسه‌های ثروتمند امر غیرمعمولی نیست و این حرکت اخیر نهنگ‌های اتریوم نشان می‌دهد که دومین ارز برتر بازار از جایگاه خوبی در میان نهنگ‌ها برخوردار است.

رشد ساختگی قیمت اتریوم؟

سقوط گسترده قیمت‌ها و سپس رشد قابل‌توجه آن‌ها در طی چند روز باعث شده تا برخی از کارشناسان رشد فعلی را ساختگی بدانند. با توجه به موانع پیش روی بازار کریپتو، تحلیلگران معتقدند که احتمال سقوط قیمت اتریوم و دیگر ارزهای بازار همچنان وجود دارد.

اخیراً گزارش‌هایی منتشر شده که تعطیلی بانک سیگنچر عمدی بوده و تلاش قانون‌گذاران ارزهای دیجیتال برای سرکوب اکوسیستم ارزهای دیجیتال بوده است. با وجود دید منفی در بازار بسیاری انتظار دارند که رشدهای اخیر موقتی باشد اما همچنان افرادی نیز هستند که اعتقاد دارند صعود اخیر قیمت بیت کوین و اتریوم در حقیقت زمینه‌ساز روند صعودی بازار بوده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان