افزایش قابل توجه قیمت و حجم معاملاتی فلوکی اینو؛ علت چیست؟

خانهاخبارافزایش قابل توجه...

آنچه می‌خوانید...

روز گذشته قیمت و حجم معاملاتی فلوکی اینو، یکی از میم کوین‌های محبوب بازار ارزهای دیجیتال با رشد بسیار خوبی همراه شد. به نظر می‌رسد دلیل این اتفاق مثبت، آمادگی تریدرها در رابطه با بازی متاورسی والهالا (Valhalla) تمرکز آن بر کشور چین باشد. باید اشاره داشت که در روزهای اخیر حجم معاملاتی فلوکی اینو جهش بسیار خوبی داشته و از 25 میلیون دلار به بیش از 60 میلیون دلار رسیده است.

رشد قیمت و حجم معاملاتی فلوکی اینو

به نقل از کوین دسک، این جهش در حجم معاملاتی پس از آن صورت گرفته که در برخی از تورنمنت‌های ورزشی چینی شاهد تبلیغاتی در رابطه با بازی متاورسی جدید این کشور بر پایه ارز فلوکی اینو بوده‌ایم. این اتفاق باعث شده تا بسیاری از اعضای جامعه بر این باور باشند که فلوکی در حال جذب تریدرها و کاربران جدید از کشور چین است.

- Advertisement -

در همین راستا، تیم توسعه‌دهنده میم کوین فلوکی اینو به‌تازگی اعلام کرده‌اند که شاهد هجوم اعضا جامعه چینی به گروه‌های مختلف این ارز در فضای مجازی هستند. فلوکی پیش‌تر گفته بود که برای جذب کاربران بیشتر در بازی والهالا قصد دارد کشور چین هدف قرار دهد.

مطلب مفید: برای خرید بیت کوین و سرمایه گذاری از کجا شروع کنیم؟

قابل‌توجه است که جزئیات فنی و محتوای بازی به زبان چینی سنتی و چینی ساده برای کاربران در دسترس خواهد بود. همچنین این بازی به‌طور ویژه‌ای بازارهای گیمینگ این کشور را هدف خود قرار داده است. باید اشاره داشت که ورود دوباره ارزهای دیجیتال به چین در آستانه ایجاد قوانین رمزارزی در هنگ‌کنگ باعث شده تا قیمت برخی از ارزهای دیجیتال متمرکز بر آسیا مانند CFX با افزایش قیمت خوبی در هفته‌های اخیر همراه شوند.

لازم به ذکر است که از تاریخ 1 ژوئن، هنگ‌کنگ به تریدرها اجازه می‌دهد تا در ارزهایی مانند بیت کوین، اتریوم و … در صرافی‌های قانونی شده کشور سرمایه‌گذاری کنند. تریدرها اجازه هولد استیبل کوین نخواهند داشت اما به نظر این اقدامات بتواند باعث ورود سرمایه‌گذاران ثروتمند چینی به حوزه کریپتو شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان