top banner adv

جهش ۷۰ درصدی قیمت توکن CULT در پی توییت رمزآلود ایلان ماسک

جهش ۷۰ درصدی قیمت توکن CULT در پی توییت رمزآلود ایلان ماسک
0
بازدید : 6740

ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا و از افراد پرنفوذ در فضای ارزهای دیجیتال که گاهی با پست‌های توییتری خود قیمت برخی از ارزهای دیجیتال را با پامپ و دامپ همراه می‌کند، باری دیگر دست به کار شد و به لطف آخرین پست توییتری خود رالی صعودی 70 درصدی را برای قیمت CULT، توکن کالت دائو رقم زد.

به نقل از بیتکوینیست، این اولین باری نیست که شاهد تأثیر پست‌های توییتری ایلان ماسک بر بازار ارزهای دیجیتال هستیم. وی در چند سال اخیر همواره با پست‌های خود تغییرات گسترده‌ای را برای قیمتمیم کوین محبوبش دوج کوین و دیگر ارزها رقم زده است.

بیشتر بخوانید : نرخ جدید ۰٫۱۵ درصدی برای کارمزد معاملات یونی سواپ

بر کسی پوشیده نیست که هنگام صحبت کردن ایلان ماسک، بازار به حرف وی گوش می‌دهد. اتفاق اخیر و رالی صعودی قیمت CULT نیز بیانگر آن است که وی همچنان می‌تواند باعث تشکیل اوج‌های قیمتی و قله در نمودار ارزهای مختلف شود.

برداشت جامعه از پست رمزآلود ماسک درباره CULT

همان‌طور که اشاره شد، ماسک روز گذشته تنها با نوشتن دو کلمه در یک پست توییتری رالی صعودی 70 درصدی را برای قیمت CULT زد. وی در این پست عبارت Cult/Culture را منتشر کرد. پستی که باعث شد اعضای جامعه گمانه‌زنی‌های مختلفی را درباره نیت این توییت داشته باشند. به فاصله یک ساعت پس از انتشار این پست، قیمت توکن پرواز 70 درصدی را تجربه کرد تا شاهد قدرت و نفوذ ماسک بر بازار و فضای مجازی باشم.

توییت ماسک

برای کسانی که با این آلت کوین آشنایی ندارند باید گفت که کالت دائو (Cult DAO) یک سازمان مستقل و خودگردان غیرمتمرکز است که توسط اعضای جامعه مدیریت می‌شود. این سازمان متعهد شده است تا از سازندگان و نوآوران فعال در فضای ارزهای دیجیتال پشتیبانی و به آن‌ها کمک کند.

بیشتر بخوانید : مشکلات صرافی بایننس به سود دیگر پلتفرم‌های معاملاتی تمام شد!

مطلب مفید: Donkeyloot چیست؟ مراقب کلاهبرداری دانکی لوت باشید!

هدف اولیه این دائو فراهم کردن سرمایه، منابع و زیرساخت لازم برای پروژه‌های رمزارزی است که در حال به چالش کشیدن وضعیت موجود هستند و انقلاب غیرمتمرکز را پیش می‌برند. این پلتفرم در حقیقت مکانی برای افراد همفکر است ک بتوانند با همکاری یکدیگر پروژه‌های مدنظر خود را توسعه دهند.

در حالی که این دائو در دنیای ارزهای دیجیتال شناخته شده نیست، افزایش قیمت CULT در پی توییت ایلان ماسک می‌تواند این ارز دیجیتال و پروژه را در معرض دید قرار دهد و سرمایه‌گذاران زیادی را به آن جذب کند. باید اشاره داشت که در زمان نگارش این مطلب، قیمت CULT در محدوده 0.000059 دلاری معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید : روسیه ارزهای دیجیتال را به رسمیت خواهد شناخت

رابطه پیچیده ماسک با ارزهای دیجیتال

بیشتر بخوانید :  فلوکی (FLOKI) رقیب شیبا اینو 8 درصد افزایش یافت

تأثیر ماسک بر بازار غیرقابل‌انکار است. مدیرعامل توییتر در سال‌های آخر، صحبت‌های زیادی درباره بیت کوین، دوج کوین و دیگر ارزها کرده است و باعث رشدهای قیمتی زیادی شده است. پست‌های وی، معمولاً نوسانات زیادی را در بازار به وجود می‌آورد چرا که علاقه‌مندان به وی و حوزه کریپتو به سرعت به پست‌های وی واکنش نشان داده و به خرید و فروش مشغول می‌شوند. نمونه بارز آن افزایش قیمت CULT است که تنها چند ساعت پس از پست مرموز ماسک صورت گرفت.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

بیشتر بخوانید : طرح غیرمنتظره بیت کوین پاراگوئه به کنگره این کشور ارسال شد

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x