علیرغم بازار نزولی، روزانه 600 هولدر شیبا اینو جدید اضافه می‌شوند

خانهاخبارعلیرغم بازار نزولی،...

آنچه می‌خوانید...

شیبا اینو، یکی از محبوب‌ترین میم کوین‌های بازار از ابتدای ماه دسامبر تاکنون شاهد اضافه شدن روزانه 600 هولدر جدید بوده است. این در حالی است که بازار ارزهای دیجیتال بیش از یک سال است که با روند نزولی دست و پنجه نرم می‌کند. به نقل از کریپتوگلوب و بنابر داده‌های اتراسکن، هولدرهای شیبا اینو در ماه جاری از 1.251 میلیون به 1.258 میلیون رسیده‌اند. بر اساس این اطلاعات، شیبا شاهد اضافه شدن روزانه 600 هولدر بوده است.

افزایش هولدرهای شیبا اینو

گفتنی است که این شاخص با ریزش همراه بوده و از 1500 به این تعداد رسیده اما باید اشاره داشت که روند نزولی بازار تاثیر بسزایی در حجم معاملات و علاقه سرمایه‌گذاران خرد داشته است. علیرغم تمامی این موارد، تعداد هولدرهای شیبا در زمانی افزایش داشته است که قیمت این ارز در کنار ارزهای برتر بازار سقوط سنگینی را تجربه کرده است. لازم به ذکر است که در 30 روز گذشته قیمت شیبا اینو کاهش 10 درصدی را تجربه کرده است.

نمودار شیبا

مطلب مفید: شبکه اجتماعی غیرمتمرکز بلواسکای (Bluesky) چیست؟

- Advertisement -

همچنین نکته قابل توجه درباره هولدرهای این میم کوین آن است که به نظر آنها در شرایط بحرانی بازار علاقه‌ای به فروش ندارند. داده‌ها بیانگر آن است، میانگین زمانی که کاربران کوین بیس دارایی خود را قبل از فروش یا انتقال نگه می‌دارند بیش از 200 روز است.

کوین بیس در گزارشی اشاره داشت که نگه داری بلند مدت شیبا اینو می‌تواند سیگنالی مبنی بر انباشت باشد و مدت زمان کوتاه نگه داری به معنای افزایش انتقالات توکن است. علاوه بر آن، صحفه قیمت ارزهای دیجیتال در این پلتفرم نشان می‌دهد که شیبا اینو 12امین ارز محبوب و برتر بازار است.

هولدرهای شیبا اینو و سرمایه‌گذاران این میم کوین معتقدند که طبق برنامه توکن سوزی، موجودی این ارز دیجیتال به زودی به سمت ضدتورمی شدن حرکت خواهد کرد. در نتیجه آن قیمت شیبا افزایش خواهد یافت و می‌توان این موضوع را دلیلی برای افزایش انباشت آن در نظر گرفت.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان