top banner adv

تاثیرات مثبت مرج؛ ورود سرمایه به محصولات اتریوم برای هفتمین هفته متوالی با رشد همراه شد

تاثیرات مثبت مرج؛ ورود سرمایه به محصولات اتریوم برای هفتمین هفته متوالی با رشد همراه شد
0
بازدید : 9316

گزارشی از پلتفرم تحلیل کوین شیرز نشان می‌دهد که با روند مثبت هفتمین هفته متوالی ورود سرمایه به دارایی های شبکه اتریوم، سرمایه گذاران سازمانی به این محصولات امیدوارتر شده و در حال وارد کردن سرمایه های خود به محصولات اتریوم هستند. بر اساس داده ها، هفته گذشته، محصولات اتریوم شاهد ورود 16.3 میلیون دلاری بوده‌اند که به مجموع 159 میلیون دلاری در هفت هفته اخیر اضافه می‌شود.

بیشتر بخوانید : بررسی سه عامل افزایش قیمت بیت کوین از دیدگاه سنتیمنت

جیمز باترفیل، مدیر تحقیقات کوین شیرز روز گذشته گفت که بهبود احساسات و افزایش سرمایه ورودی به محصولات اتریوم بیشتر به دلیل شفافیت های ایجاد شده پیرامون به روزرسانی مرج این شبکه است. وی افزود:

بیشتر بخوانید : باگ های امنیتی بینگ ایکس را پیدا کنید و پاداش بگیرید. همکاری bingx و Hackenproof

«ما معتقدیم که این چرخش کامل در تغییر احساسات سرمایه گذاران به دلیل شفافیت های ایجاد شده پیرامون به روزرسانی مرج در تاریخ 19 سپتامبر و انتقال اتریوم از اثبات کار به اثبات سهام ایجاد شده است.»

به واسطه این به روزرسانی، شبکه اصلی اتریوم با زنجیره بیکن اتریوم 2.0 ادغام خواهد شد و شاهد انتقال شبکه از اثبات کار به اثبات سهام خواهیم بود. به لطف مکانیسم اثبات سهام قرار است شاهد شبکه ای امن تر، کم مصرف تر و همچنین دوستدار محیط زیست باشیم. گفتنی است که بر اساس داده ها، شبکه های آزمایشی گوئرلی و پراتر نیز در این هفته شاهد راه اندازی به روزرسانی مرج خواهند بود. این شبکه ها آخرین مراحل آزمایشی قبل از راه اندازی اصلی مرج در اتریوم خواهند بود.

پلتفرم تحلیلی گلسنود نیز به تازگی گفته است که به روزرسانی مرج باعث شده تا قبل از انتشار اخبار رسمی، تریدرها بر اساس شایعات عمل کنند و به خرید روی بیاورند. با توجه به زمان راه اندازی این به روزرسانی در 19 سپتامبر، تریدرهای مشتقه در حال باز کردن معاملات مشخص و خرید برای اتریوم هستند.

مطلب مفید: بررسی انواع تحلیل در بازار ارز دیجیتال

روز گذشته، گلسنود در خبری و با عنوان شرط بندی روی مرج گفت که برای زمان بعد از این به روزرسانی، موقعیت های معاملاتی آپشن و آتی اتریوم در حالت واماندگی را پیش بینی می‌کند. این حالت زمانی است که قیمت لحظه ای یک دارایی از قیمت معاملاتی آن در بازار آتی بیشتر است. بنابر گفته های گلسنود، پس از سپتامبر بازارهای آتی و آپشن اتریوم در حالت واماندگی قرار خواهند گرفت و تریدرها انتظار دارند که به روزرسانی مرج حالت خرید و هیجان به خاطر شایعات و قبل از خبر اصلی را ایجاد کند.

بیشتر بخوانید : بایننس آمریکا پشتیبانی کامل از شیبا اینو را آغاز کرد

با این وجود باید دقت داشت که هنوز مشخص نیست مرج چه تاثیری روی قیمت اتریوم خواهد گذاشت. ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم در مصاحبه ای تازه درباره دیدگاه بلند مدت این ارز اعلام خوش بینی کرد و گفت که پس از مرج احتمالا شرایط به سمت بهتر شدن پیش می‌رود. وی افزود:

«زمانی که مرج رخ دهد، انتظار دارم روحیه اعضای جامعه نیز بسیار بیشتر شود. انتظار دارم که این به روزرسانی علاوه بر قیمت، تاثیرگذاری زیادی از نظر روانی و پیشبرد شبکه نیز داشته باشد. فکر می‌کنم برای تاثیر داشتن آن روی قیمت باید منتظر اتفاق افتادن مرج باشیم و احتمالا تا قبل از آن تاثیر این به روزرسانی را روی قیمت اتریوم نمی‌بینیم.»

بیشتر بخوانید : بایننس اولین توکن سول باند شبکه خود را با نام BAB راه اندازی خواهد کرد

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

بیشتر بخوانید : توکن شیبا برای اکوسیستم و شبکه شیباریوم چه اهمیتی دارد؟

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x