تعداد کاربران کیف پول‌های ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۲ افزایش ۶ درصدی داشته است

خانهاخبارتعداد کاربران کیف...

آنچه می‌خوانید...

گزارشی جدید از صرافی هوبی نشان داده است که تعداد کاربران کیف پول‌های ارز دیجیتال در سال 2022 و تا پایان ماه نوامبر رشدی 6.3 درصدی داشته و به 85 میلیون رسیده است. به نقل از بین‌کریپتو و براساس گزارش هوبی کیف پول‌های غیرحضانتی می‌توانند کاربران وب 2 را به وب 3 معرفی کنند. در این گزارش اشاره شده که دلیل معرفی وب 2 به وب 3 آن است که کیف پول‌ها فرایند ورود به این حوزه و همچنین پیچیدگی‌های آن را ساده کرده‌اند.

از نظر هوبی، کیف پول‌های ارز دیجیتال برای کاربران دنیای دارایی‌های دیجیتال از ملزومات محسوب می‌شوند. کیف پول‌های کریپتویی از مهم‌ترین زیرساخت‌های اکوسیستم بلاکچین هستند. گفتنی است که علاوه بر افزایش تعداد کاربران کیف پول‌های کریپتویی، این کیف‌ها همچنین درآمد 1.398 ملیارد دلاری در طول سال 2022 را ثبت کرده‌اند. بر اساس تخمین‌ها انتظار می‌رود تا یک دهه آینده این درآمد به بیش از 3 میلیارد دلار برسد.

- Advertisement -
دسته بندی کیف پول‌های کریپتویی

2022، سال افزایش کاربران کیف پول‌های ارز دیجیتال

استفاده از کیف پول‌های کریپتویی در ماه گذشته و پس از فروپاشی FTX در میان کاربران محبوبیت بیشتری پیدا کرد و در همین زمینه، کارشناسان بسیاری نیز بر اهمیت کنترل دارایی توسط خود افراد تاکید کردند. کیف پول‌های سخت افزاری مانند ترزور و لدجر گزارش‌هایی از افزایش تقاضا برای محصولات خود منتشر کردند و در این مدت حدود 15 میلیون بیت کوین وارد کیف پول‌های غیرحضانتی شدند.

علاوه بر این کیف پول‌ها، کیف پول تراست ولت به پشتیبانی بایننس نیز شاهد افزایش موارد کاربری بود. این اتفاق پس از آن رخ داد که چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس به حمایت از این کیف پول پرداخت و بر کنترل دارایی توسط خود افراد تاکید کرد.

مطلب مفید: روش‌های یافتن شغل در متاورس و وب ۳.۰

چالش‌های والت‌های رمز ارزی

علیرغم موفقیت‌های مربوط به این بخش در فضای ارزهای دیجیتال، اکوسیستم همچنان با چالش‌های زیادی مواجه است. هوبی در گزارش خود تاکید کرد که از مهم‌ترین چالش‌های کیف پول‌های رمز ارزی می‌توان به امنیت، کاربر پسند بودن، حریم خصوصی و قانون‌گذاری اشاره کرد.

بنابر گزارش، اکثر برندهای کیف پول‌های رمز ارزی تعامل ضعیفی با کاربران خود دارند. همچنین باید اشاره داشت که صحبت‌ها درباره نگرانی از حریم خصوصی نیز زمانی افزایش یافت که شرکت سازنده متامسک اعلام کرد IP و آدرس اتریوم کاربران خود را ذخیره می‌کند.

در همین حین، ژائو به تازگی اشاره داشت که حدود 99% از افرادی که از کیف پول‌های غییرحضانتی استفاده می‌کنند به نحوی دارایی‌های خود را از دست می‌دهند. وی در این باره گفت که اکثر آنها کلیدهای امنیتی خود را به درستی ذخیره نمی‌کنند و حتی بکاپ درستی نیز از آنها نمی‌گیرند. هدف ژائو از این صحبت‌ها حمایت از صرافی‌های متمرکز بود که می‌توانند چنین مشکلاتی را برای کاربران خود حل کنند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان