افزایش 54 درصدی قیمت تون کوین در ماه دسامبر؛ علت چه بود؟

خانهاخبارافزایش 54 درصدی...

آنچه می‌خوانید...

از ابتدای ماه دسامبر تاکنون، قیمت تون کوین با رشد 54 درصدی همراه بوده و از 1.75 دلار به 2.7 دلار رسیده است. به نقل از یوتودی، به نظر می‌رسد دلیل چنین حرکتی، نوآوری جدید تلگرام با استفاده از شماره‌‌های ناشناس باشد که توسط پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام معرفی شده است.

ایده اوپن نتورک یا شبکه تون، اولین بار توسط تیم توسعه تلگرام مطرح شد. با این حال چند سال پیش و به دلیل فشارهای کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، این پیامرسان مجبور به ترک پروژه شد. پس از آن، اکوسیستم تون به کار خود ادامه داد و هر از گاهی نوآوری‌های قابل توجهی را با تلگرام ادغام می‌کند.

نمودار تون کوین
نمودار تون کوین

مطلب مفید: متافای (MetaFi)؛ زیرساختی برای اقتصاد مجازی

- Advertisement -

مزایده شماره‌های ناشناس تلگرام با تون کوین

در اوایل ماه دسامبر، پس از پست تلگرامی دوروف در مورد ایجاد راه‌حل‌های غیرمتمرکز کامل، پلتفرم Fragment با هدف مزایده شماره تلفن‌های ناشناس تلگرام راه‌اندازی شد و آغاز به کار کرد. این شماره‌ها که در ازای پرداخت توکن تون کوین به فروش می‌رسیدند دارای یک کد تماس 888+ بودند و NFTهایی مبتنی بر بلاکچین هستند. هدف اصلی این شماره‌ها نیز آن است که می‌توان از آنها برای ثبت نام در تلگرام به صورت ناشناس استفاده کرد.

باید اشاره داشت که سازندگان پروژه در اقدامی جالب مکانیسمی توسعه داده‌اند که در آن به قیمت شماره‌هایی که هیچ درخواست خریدی برای آنها وجود ندارد در هر سه ساعت، 1 تون کوین اضافه می‌شود. پس از رسیدن قیمت این شماره‌ها به یک محدوده مشخص شاهد ناپدید شدن و کنار رفتن آنها از مزایده خواهیم بود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان