تراست ولت افزونه مرورگر کیف پول خود را راه اندازی کرد

خانهاخبارتراست ولت افزونه...

آنچه می‌خوانید...

افزونه مرورگر کیف پول تراست ولت راه اندازی شد. این افزونه قابلیت‌های حضانت، مولتی چین و وب 3 را در اختیار مردم و کاربران بیشتری در دنیا قرار می‌دهد. بر اساس پست وبلاگی جامعه تراست والت، روز گذشته توسعه دهنده این کیف پول انتشار افزونه مرورگر تراست ولت را اعلام کرد و اشاره داشت که این افزونه باعث خواهد شد کاربران بهتر و آسان‌تر بتوانند از وب 3 استفاده کنند.

نصب و راه اندازی افزونه مرورگر تراست والت

به نقل از تیم توسعه دهنده، نصب این افزونه بسیار آسان است. تنها لازم است وارد لینک مربوطه شوید و روی گزینه Get Trust Wallet کلیک کنید. کلیک روی این گزینه شما را وارد فضایی می‌کند که در آن می‌توانید افزونه مرورگر را به مرورگر وب خود اضافه کید.

این افزونه یک کیف پول رمز ارزی ایمن و چند زنجیره‌ای است که به کاربر اجازه می‌دهد کنترل کامل دارایی‌ها و هزاران برنامه وب 3 را در اختیار بگیرد.

حضانت دارایی و قابلیت وب 3 برای همه

منظور از حضانت کامل دارایی یعنی داشتن کنترل کامل بر دارایی‌های دیجیتال، در نتیجه تراست ولت کیف پولی است که با آن شما کنترل کامل دارایی‌های خود و همچنین برنامه‌های غیرمتمرکزی که علاقه به کار با آنها را دارید، خواهید داشت. به واسطه قابلیت برنامه‌های غیرمتمرکز، با استفاده از افزونه مرورگر تراست ولت می‌توانید به ذخیره توکن‌ها، پیدا کردن توکن‌های جدید، مبادله آنها، بازی کردن بازی‌های وب 3 یا ورود به متاورس بپردازید.

مطلب مفید: 5 فاکتور کلیدی که در هفته پیش رو برای بیت کوین باید مدنظر قرار دهید (23 آبان)

یکی از نکاتی که این افزونه را منحصر به فرد می‌کند، تمرکز بر چند زنجیره‌ای بودن آن است. اتفاقی که تجربه و استفاده از وب 3 را آسان‌تر و لذت بخش‌تر می‌کند.دیگر لازم نیست به صورت دستی شبکه‌های مختلف را اضافه کرد تنها به کیف پول متصل شوید و از شبکه‌های مختلف لذت ببرید. قابل ذکر است که این قابلیت جدید از هزاران برنامه غیرمتمرکز وب 3 و همچنین بیش از 8 میلیون توکن پشتیبانی می‌کند.

تیم توسعه دهنده تراست ولت در رابطه با راه اندازی این قابلیت مهم خود اشاره داشت که آنها همواره به توسعه برای اعضای جامعه خود ادامه می‌دهند. این کیف پول توسط 60 میلیون کاربر در سراسر جهان مورد استفاده است و اکنون قابلیت افزونه مرورگر نیز به آن اضافه شده است. گفتنی است که این افزونه برای مرورگرهای کروم، بریو (Brave)، اوپرا و مایکروسافت اج در دسترس است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان